• Anonym (Nyfiken)

Hur klarar killen avbrutet samlag ?

Har en fundering om avbrutet samlag.
    Det måste ju vara rätt frustrerande för killen att dra sig ur när det känns som skönast.
    Hur har det funkat med den biten för er som har använt er av denna metod ?
    Jag menar klarar killen alltid av att behärska sig och dra sig ut när han får utlösning eller händer det ibland att han inte kan stå emot och kommer inuti trots att ni var överens att han avbryta ?

• Svar på tråden Hur klarar killen avbrutet samlag ?
  • Kråkfot

Det är ju olika från kille till kille.
    Min kan, men får ont i bollarna och det är väldigt sällan vi gör så.
    Varför kör ni inte fullt ut?

• Anonym (Nyfiken)

Vågar själv inte köra avbrutet om inte man vill ha barn.

• Anonym (Nyfiken)
    Kråkfot skrev 2009-10-25 13:58:56 följande:
    Det är ju olika från kille till kille.Min kan, men får ont i bollarna och det är väldigt sällan vi gör så.Varför kör ni inte fullt ut?
    Ont i bollarna ? Får han inte komma alls då ?
  • Anonym (jag)

Totalt osäker metod som jag verkligen inte vill rekommendera. Det kan komma sperma långt innan killen känner att han får utlösning. Jag blev gravid på det viset och fick göra abort. Inte kul alls.

• Anonym (Nyfiken)

Anonym (jag) skrev 2009-10-25 14:08:00 följande:

Totalt osäker metod som jag verkligen inte vill rekommendera. Det kan komma sperma långt innan killen känner att han får utlösning. Jag blev gravid på det viset och fick göra abort. Inte kul alls.
    Oj, det var inget vidare.
    Blev du gravid utan att han kom i dig ?
  • Kråkfot

Anonym (Nyfiken) skrev 2009-10-25 14:07:41 följande:

Ont i bollarna ? Får han inte komma alls då ?
    Han får ont i bollarna om vi har haft sex men han inte får komma, men du brukar jag räcka honom handen ist:P
  • Kråkfot

"avbrutet" är INGET p-medel, killar läcker sperma lite hur som hellst under hela samlaget, det krävs bara En simmare till Ett ägg

• Anonym (mitt ex)

Mitt ex och jag körde avbrutet i 3 år.
    Han tålde inte kondom och jag mådde dåligt av p medel.
    Vi visste att det fanns risker men vi klarade oss!
    Han fick aldrig ont eller tyckte det var jobbigt, det blev en naturlig grej att stoppa in och vid utlösningen ta ut den så jag fick göra resten

• Anonym (Ll)

Mitt ex och jag körde ofta avbrutet, inte en sån säker metod visserligen, men aldrig hände det att han kom i mig av misstag, visst var det väl tråkigt för honom att sluta mitt i men han var lika bestämd som mig i att vi inte ville ha någon bebis, dessutom fick han ju komma ändå sen fast på min mage.

Så svårt kan det väl inte vara att bara sluta? verkade inte överdrivet svårt för mitt ex iaf, lär väl bara vara väldigt unga och/eller oerfarna killar, eller killar som inte bryr sig så mycket och bara tänker på sig själva.

• Anonym

Ok...
    Kan börja med att man kan mycket väl bli gravid utan att mannen kommer i en. En man vill alltid "läcka" lite under samlag.

Sen...VARFÖR får han inte spruta fast han drar sig ur???? Han kan väl komma på din mage, ansikte, rygg etc.
    Skulle förstå om min man skulle bli frustrerad om han inte fick spruta fast han drar sig ur mig innan han kommer. Visserligen använder inte vi detta som nåt "preventivmedel"...min man älskar nämligen att kleta ner mig, och jag älskar det också

Svar på tråden Hur klarar killen avbrutet samlag ?