• Anonym (Nyfiken)

Hur klarar killen avbrutet samlag ?

Har en fundering om avbrutet samlag.
    Det måste ju vara rätt frustrerande för killen att dra sig ur när det känns som skönast.
    Hur har det funkat med den biten för er som har använt er av denna metod ?
    Jag menar klarar killen alltid av att behärska sig och dra sig ut när han får utlösning eller händer det ibland att han inte kan stå emot och kommer inuti trots att ni var överens att han avbryta ?

• Svar på tråden Hur klarar killen avbrutet samlag ?
  • Anonym

Jag tycker inte det är så farligt att dra ut innan det går. Visst är det frustrerande man vill ju allra helst komma därinne.

Det jobbiga är stressen. Kan ibland påverka både potensen och förmågan att hålla sig. Man vågar inte riktigt fortsätta (tänka på annat etc för att klara sig vidare utan att komma) när man känner att man är nära.

• Anonym (cookie)

Anonym (Nyfiken) skrev 2009-10-25 14:06:29 följande:

Vågar själv inte köra avbrutet om inte man vill ha barn.
    har en kompis som blev gravid 2ggr som tyvärr ledde till 2aborter trotts avbrutet samlag. Försatts kommer ju ifrån killar också... använd ist kondom om du nu vill vara lite mer säker på att inte bli med barn,det är inte 100% säkert men bättre än ett avbrutet samlag...
  • Anonym (Maja)

Vi körde avbrutet i 3 år innan bebben blev till. :) Min man drog ur den precis innan han kom och sedan typ torka han av den och fortsatte. Haha! Han vart riktigt haj på det där. :P

• Anonym (inte alla)
    Anonym skrev 2009-10-25 14:30:37 följande:
    Ok...
    En man vill alltid "läcka" lite under samlag.
    Inte min kille ! Vi har kört avbrutet i tre år och vi har sex nästan varje dag. Jag vet att han inte "läcker" och det vet han också.
  • Anonym (Nyfiken)

Anonym (Maja) skrev 2009-10-27 13:19:09 följande:

Vi körde avbrutet i 3 år innan bebben blev till. :) Min man drog ur den precis innan han kom och sedan typ torka han av den och fortsatte. Haha! Han vart riktigt haj på det där. :P
    Det lät ju riskabelt att fortsätta efter att han kommit. Är det inte risk att det läcker ut någon droppe till ?
  • multivitaminjuice

Anonym (Nyfiken) skrev 2009-10-29 22:38:42 följande:

Anonym (Maja) skrev 2009-10-27 13:19:09 följande: Det lät ju riskabelt att fortsätta efter att han kommit. Är det inte risk att det läcker ut någon droppe till ?
    Ja, dessutom finns det en risk för att man inte torkat bort allt och att det finns kvar sperma.
  • Balder69

i bland går det bra och i bland inte;)

• Anonym (j)

Vi kör avbrutet ibland.
    Han tycker inte om det och inte jag heller.
    När han drar ut runkar han det absolut sista, brukar bara behöva två drag eller så för att komma.

• Jennass

Vi har "kört" med avbrutet i 7 år nu. Förutom när vi skulle tillverka våran lilla bebis :) Funkar kanon. Sambon tycker nästan mer om att komma "på" än "i".. nån gång vid en "säker period" har har kommit i mig, men ytterst sällan. Avbrutet is the shit, inga rxtra hormoner i kroppen! Härligt!

• Gung Ho

Anonym (Nyfiken) skrev 2009-10-25 13:49:09 följande:

Har en fundering om avbrutet samlag. Det måste ju vara rätt frustrerande för killen att dra sig ur när det känns som skönast. Hur har det funkat med den biten för er som har använt er av denna metod ? Jag menar klarar killen alltid av att behärska sig och dra sig ut när han får utlösning eller händer det ibland att han inte kan stå emot och kommer inuti trots att ni var överens att han avbryta ?
    Det är säkert olika från kille till kille...

Jag har aldrig haft ngt problem. Nu var det iof lääänge sedan sådant idkades, det var i ungdomen....
Svar på tråden Hur klarar killen avbrutet samlag ?