• Hanah

Vad har era barn för slags skor/stövlar på dagis nu?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-26 07:42
    Skriv gärna var ni har köpt dem / märke.

• Svar på tråden Vad har era barn för slags skor/stövlar på dagis nu?
  • Johanna1979

Fodrade allväderstövlar från Sko-Boo (Ullared) samt vinterskor (Pax) när snön kommer.

• Pretty Banana

Viking vinterstövlar har min treåring.

• TvåTrollsMamma

Här har sonen 2,5år goretex skor från adidas köpta på stadium, har även fodrade gummistövlar från pax som är köpta på lokal skoaffär.

Tycker det känns för tidigt att börja använda vinterskor iaf här, vi har ett par kavat protection som han ska ha när snön kommer.

• kärlektillminaflickor

dottern på 1år har tretorn regnstävlar och kavat vinterskor på sin förskola.

• Marylin76

pax vinterkängor har min 2-åring .de kostade 649 tror jag. hoppas dom håller måttet!!!! kanske nån som har sånna här? de sa i affären att de skulle vara toppen.. var ute efter ett par viking igentligen,men de fanns inte i den lokala skoaffären..... och vi var i akut behov av nya skor

• lunkentuss

pax vinterkängor köpta på coop för 349 kr -dom med gult "reflextyg". Varma o vattentäta =)

• Mamma86
    himmelsflickan skrev 2009-10-26 15:15:14 följande:
    pax vinterkängor köpta på coop för 349 kr -dom med gult "reflextyg". Varma o vattentäta =)
    Jag har oxå dem..oxå köpt på coop..men jag fick betala 449kr för dem..å förra året hade jag samma modell men ett annat tyg på..de kostade 349kr då..
    Vilken coop handlade du på?
  • lunkentuss
    Mamma86 skrev 2009-10-26 16:04:07 följande:
    Jag har oxå dem..oxå köpt på coop..men jag fick betala 449kr för dem..å förra året hade jag samma modell men ett annat tyg på..de kostade 349kr då.. Vilken coop handlade du på?
    Det var extrapris på dom när jag var där -coop torp uddevalla
  • Marma

fodrade gummistövlar eller sockor o gummistövalr än så länge, ibland går stora utan sockor

Svar på tråden Vad har era barn för slags skor/stövlar på dagis nu?