Kan inte livet bara få vara lite enkelt för en stund!!!!?
Det går u an om livet inte är enkelt om det änd¨å är roliga saker att ta tag i. Men det e ju inte alltid det...
Man försöker va positiv, kämpa, hitta lite extra jävlar anamma, lösa problemen på bästa sätt...bla bla bla.
Men ibland vore det skönt om någon bara la en i en stor vagn, bäddade ner en o sa:
"vi löser detta, jag kör dig lilla vän, du kan bara luta dig tillbaka"
E det inte ekonomin så e det nåt med dagis eller jobbet eller hemmet i allt arbete eller ja allt. Ibland orkar jag inte!
Och så är man ihop med en man man egentligen tycker man passar väldigt bra med från grunden, men så kommer allt omkring o familjesituationen som sådan o allt, så blir det så ofta bara skit ändå.
Jag vill kommunicera o komma framåt, han vill hellre sitta vid datorn o spela krigsspel på kvällen. Som igår på min födelsedag tex. Och jag orkar inte längre va den som lägger energi på detta. Han e nöjd hur det än är, eller säger iaf inget..o nu orkar jag inte heller säga nåt. Så blir det väl bara att man går om varandra i all evighet tills man inte står ut. FAST man egentligen passar bra ihop. ORKA!!
Nån mer som känner att det hade vart skönt om man ibland bara kunde känna att allt var lite enkelt!?