• vittra

Kan inte livet bara få vara lite enkelt för en stund!!!!?

Ja uscha... känner igen mig ganska väl. Det är bara FÖR mycket som händer ibland, precis som du säger, är det inte ekonomin så är det jobbet, bilen, hemmet whatever. Och gärna allt på en gång. Det är hårda tider. Ekonomi och jobb är verkligen inget som går med enkelhet idag, åtminstone inte för oss.

Och självklart tacklar man detta på olika sätt, män har blivit upplärda att göra på sitt sätt, och generellt gör vi kvinnor på ett annat. Det är ju ofta där problemen uppstår i ett förhållande tyvärr. Ja tänk om det bara kunde vara lite enkelt nån gång!

• vittra
    dogcatbird skrev 2009-10-26 09:50:08 följande:
    Visst, män löser ofta problem genom att gå undan osv när de vill tänka, istället för att prata. men jag fick den definitiva känslan av att TS hade behövt känna att födelsedagen var en speciellare dag än de vanliga, då han får sitta och spela och slippa undan och skita i henne.
    Om situationen som sådan är väldigt tung för båda parter kanske det är för mycket begärt att bli uppvaktad på sin födelsedag? Det kan finnas annat att tänka över som är betydligt mer akut, eller hur? VI vet inte ur TS situation ser ut, men jag tycker det är lite väl radikalt att ge separation som enda råd, om det bara knakar i fogarna lite pga yttre omständigheter!
Svar på tråden Kan inte livet bara få vara lite enkelt för en stund!!!!?