Spyfobi - hjälp!
men vad ar meningen med traden? vill du att vi berattar eller inte berattar och bara sager att ingen spyr? jag vagar inte skriva hur det var for mig for det verkar ju inte som du vill veta.
men vad ar meningen med traden? vill du att vi berattar eller inte berattar och bara sager att ingen spyr? jag vagar inte skriva hur det var for mig for det verkar ju inte som du vill veta.
ok kanske bra ide att skriva i ts ....for kan tanka mig att folk tror hon vill veta vilka situationer som kan orsaka att man spyr....
ok laste inte sa noga....kan nog tanka mig att hon far massa Jag spydde inte alls... till svar dock.
jag kan ju tillagga att jag hade otrolig sprutfobi innan jag fick barn, har aldrig ens tagit en spruta eller tagit blodprov i mitt vuxna liv pga fobi. Detta ar nu inte langre en fobi (efter forlossning)utan mer en kansla av obehag vilket jag tror alla har infor sprutor. Vad jag vill saga att vid en forlossning fixar man det mesta hur radd man an ar, for det handlar ju inte om en sjalv langre utan sin bebis...