Inlägg från: HopeNeverFades |Visa alla inlägg
  • HopeNeverFades

Vill ni ha fler?

jag är rätt ung.. är precis i dagarna fyllda 22 år, har en son på snart 2 år och väntar en liten lagom till hans födelsedag! Ville absolut ha fler och det "tätt" :) går i skolan och kommer ha ett halvår kvar ungefär när jag varit mammaledig med liten! känner inte sån stor stress över dethär med skolan då jag ser det som att just nu är arbetsmarknaden ändå "mörk" då kan man lika gärna passa på att "göra bort" barn :)

• HopeNeverFades

precis! Ja det känns verkligen jätte roligt och spännande samtidigt som alla frågor "hur klarar man det" kommer.. men det löser sig nog när bebis tittar ut :) Tack!
    vad går du för skola? hur gammal är du ?

• HopeNeverFades

Okej.. men då har du ju snart klart med den "riktiga" skolan.. dvs inte så kul kanske och vara 25 och fortfarande inte vara klar. då tycker jag ni ska köra :) univeristet och jobb hinns med senare! japp precis fyllt.
    vad går du på gymnasiet btw?

• HopeNeverFades

Okej :) nej jag går på univeristet, läser till socionom, kommer ha ett halvår kvar när nästa mammaledighet är slut. skoj med praktik :) har det nu jagmed, i 20 v, så det känns liiiit elänge då det är heltid så man är aldrig hemma tycker jag.. men härda ut :)

Svar på tråden Vill ni ha fler?