• idhe

Vi som blivit gravida genom Puregon.

Hej tjejer.
    Undrar om man kan få haka på trots att man inte varit med från början i "försöks-tråden".

Plussade förra helgen och har BF 2 dagar efter Pixiewings 29/6.
    Är så glad och tacksam jag det tog sig på första kuren Puregon.

Vi får vänta på VUL till v.8 och inskrivning v.10. Dagarna går långsamt, men är liksom tacksam att det växer något i magen istället för att man ska vänta på sprutstart, provera eller annat... Sambo tror fortfarande inte på det eftersom vi tidigare gått igenom ett missfall, men min magkänsla är bra och jag tänker njuta av detta :)

Vi är extra spända på VUL eftersom jag hade två mogna ägg när ovitrellen togs :)!

• idhe
    Carrrie skrev 2009-10-29 13:56:39 följande:
    jag har fått missfall och drar mig ur tråden
    Beklagar verkligen och skickar en tanke. Ibland blir allt bara skit.
  • idhe

Går in i vecka 7 idag och ska på VUL i övermorgon...
    [/citat]

Åh vad spännande!! Du får berätta hur det går! Vi har vårat nästa tisdag och dagarna går så långsamt... Drygt med illamående. Hur har ni andra det med symptom?

HW06 hur långt gången är du? Varit på VUL redan?

• idhe
    pixiewings skrev 2009-11-02 13:19:16 följande:
     Jag har jätteömma bröst och har lite lätt molvärk då och då men annars är det lugnt.Du då?
    Samma här, brösten är inte att leka med, måste sova med BH. Ilar till lite i magen då och då men tycker att det har avtagit senaste dagarna.
  • idhe

SIE, inget jag känner igen... kan tyvärr inte svara på det.

• idhe

Pixievings, hur har det gått idag?

• idhe
    pixiewings skrev 2009-11-04 19:25:56 följande:
    Ett fint litet pickade på och det stämde med storlek exakt
    Vad skönt att se! Grattis ;)
  • idhe

Hej på er.

Var på VUL förra tisdagen och fick se den lilla bönan, häftigt och lite skönt att det bara var en där inne. Vi har varit så nyfikna och smått nervös över hur många som byggt bo.

Undrar lite hur ni andra har känt er, gick in i vecka 9 igår. Alltså 8+1 idag och känner knappt något. De första veckorna blev man ju påmind av molvärken i magen och de ömma brösten. Visst ömmar det fortfarande men inte alls lika mycket. Förövrigt mår jag kalas, inget illamående alls. Bara tokhungrig.. Men nu när jag inte känner något börjar jag bli lite paranoid!!

Har era symptom avtagit?

Svar på tråden Vi som blivit gravida genom Puregon.