• Helene OSV

Halloweenkalas, behöver många tips.

Vi ska ha 1- 4- & 6-årskalas och Halloweenmaskerad på lördag (ont om tid, jag har mest fokuserat på dräkterna) och jag behöver lite tips på aktiviteter.
    Det kommer att vara 12 barn i olika åldrar (1-10 men flest 3-6-åringar). (och så nio vuxna som ju också ska vara utklädda så vi kanske ska ha nån aktivitet också??!)
    Vi hyr öf:s lokaler så det finns gott om plats.

Vi ska iaf ha en "monsterdamm" (fiskdamm) där de ska få hundbajspåsar med en liten påse godis och gärna nåt mer men jag har inte hittat nåt. Förra gången fick de gnuggtatueringar med pumpor och spöken! Inte för dyrt. Funderade på pruttlera eller slime men hittade inga bra. Hittade även läskiga gummidöskallar som man klämde på och så kom en "bubbla" med en massa läskiga saker ut genom ögonhålen men Olivia klämde sönder en så det känns lite riskabelt.

Sen funderar jag på att "hyra in" min brorson (18 år) som kan komma utklädd och skrämmas lite och gärna ha nåt uppdrag eller nåt åt dem men vad??

Men lekar och andra roliga aktiviteter är jag rätt dålig på att hitta på.

Vi ska äta tacobuffé (tips på tillbehör förrutom de vanliga, ost, majs, grönsaker, turkisk yoghurt, salsa, osv) och fika, kommer inte på vad jag ska baka! (är konditor så jag KAN ju göra roliga tårtor, känner pressen! ) Förra gången gjorde jag en pumpatårta och en spöktårta så nåt annat kul måste det bli!

• Svar på tråden Halloweenkalas, behöver många tips.
Svar på tråden Halloweenkalas, behöver många tips.