Svärfar
Var på besök hos svärföräldrarna igår, bara jag utan sambon och vår dotter.
Jag hjälpte till med storstädning och bara umgicks med dom. Varje gång jag gör något för dom så får jag alltid "tack" tillbaka med en elak komenta, helt seriöst! som igår tex: vi satt och drack kaffe då sa svärfar till mig att jag borde gilla han mer än min svärmor, din svärmor ville inte att våran son skulle fria till dig. Enligt henne så förtjänar min man en snyggare tjej, jag dög inte henne i smaken helt enkelt. Jag skämmdes så himla mycket och blev otroligt sårad av det han sa. Jag och min man har en dotter och väntar nr 2 i maj så de är alldelles försent och onödigt att jag ska behöva veta vad hans familj tyckte om mig! Jag och min man pratade om detta igår och han bad mig om ursäkt för hans fars beteende. Han lovade att han skulle ta upp detta med han och han höll med om att VARJE gång jag försöker vara trevlig eller hjälpa till med något så ska VARJE gång någon utav hans föräldrar/syskon komma med något elakt. Han förstår mig också om jag snart inte vill gå dit mer.
Jag vet inte om jag tror att min sambo tar upp detta med sin pappa då deras komentarer /fasoner har pågått i snart 3 år.
Ville bara skriva av mig ......