• gulligavera

Kolla mina UL bilder(kön)?

Gjorde UL igår i v.13, vill ni gå in i mitt galleri o kika?
    Det finns ganska många bilder.

Är så nyfiken på kön!

• Svar på tråden Kolla mina UL bilder(kön)?
  • Rund

Jag gissar på tjej,
    du får gärna gissa på mina bilder under starka bilder. Är också så nyfiken men min man vill inte ta reda på könet.

• Maddes Mamma

Kan då inte så något kön!
    Har också bilder från ultraljudet v. 12 och de är mer tydliga. Där tycker jag mig kunna ana att vi väntar en son men egentligen är det för tidigt att säga. Min man tror att det är en bit av lårbenet man ser...
    Har dock inte lagt in någon bild i galleriet ännu.

• Maddes Mamma

Rund: Ja, något är det ju där vid strecken, det är tydligt. Men det kan kanske lika gärna vara testiklar som inte trillat ned ännu.. Fast de borde ju inte sitta så brett isär. Det är nog en tjej!
    Dina bilder gör mig dessutom mer säker på att vi väntar en pojke! Dax att börja fila på namn!

• Rund

Lägg gärna in bilden från v.12 där du anar kille, om du orkar :o)

• Maddes Mamma

Jag har bilden som skrivbordsunderlägg men det vete fasiken vad den är sparad? Ska se om jag hittar det, i så fall lägger jag in.
    Och vid närmare eftertanke måste det vara en bit av lårbenet annars är min lille pojke väldigt välutrustad... :)

• gulligavera

Tack alla som gissar/tittar på bilderna!

Tessie vad ser du som tyder på pojk?
    Jag har fått för mig att vi väntar en pojke denna gången men maken tror tjej
    eftersom vi har två tjejer.

• Kissekatt

I mitt galleri har jag en typisk pojkbild. Under skrutten U-ljud. Du kan ju gå in och jämföra. Det kom ut en liten kille också, så vi vet att det stämmer

• Tessie80
    gulligavera skrev 2009-10-28 12:19:00 följande:
    Tack alla som gissar/tittar på bilderna! Tessie vad ser du som tyder på pojk? Jag har fått för mig att vi väntar en pojke denna gången men maken tror tjej eftersom vi har två tjejer.
    För att på bild nr. 8 (om man räknar uppifrån) så ser det ut som två svarta hål vilket det var på snonens ul-bilder med. Gå in och kolla i mitt galleri om du vill, dock så är bilderna från en senare vecka än vad du är i.
  • Tessie80
    Tessie80 skrev 2009-10-28 14:03:29 följande:
    För att på bild nr. 8 (om man räknar uppifrån) så ser det ut som två svarta hål vilket det var på snonens ul-bilder med. Gå in och kolla i mitt galleri om du vill, dock så är bilderna från en senare vecka än vad du är i.
    *"några veckor senare än vad du är i" menar jag...
Svar på tråden Kolla mina UL bilder(kön)?