Inlägg från: snartvår |Visa alla inlägg
  • snartvår

Fortsättningstråd för oss med mycket extraslag del 11

Hallå!! Jag är 38 år

• snartvår

Ja, allasväl det var en bara fundering tycker jag:) Ibland börjar man undra om det är livet eller vad:)). Hur mår du? bättre? Jag har haft turen och bli gravid lätt som en plätt

• snartvår

Hej! Vad jobbigt att mannen är borta mycket:( Det var min med på sitt förra arbete men inte längre. Jag tyckte det var jobbigt fast jag inte hade problem med hjärtat då. Speciellt när barnen är små. Man blir låst och kan inte gå ut efter sovdax. Man sitter där man sitter Och sedan blir det tyst och man har ingen att gagga med.)
    Hoppas du hamnar på ett bra arbete där du kommer att trivas och med lite stress. Det är alltid lite vemodigt att byta arbete då man mister många goda kollegor, men efter ett tag så blir det lika bra på nya jobbet oftast.
    Hoppas att det blir bättre snart med ångesten, har säkert med att göra med både jobb, ensamhet då mannen är borta och kanske lite stress:( Och det blir inte bättre av att det konstant är mörkt ute!! Håller med dig, Det är trist. Det blir bara jobba, äta, sova typ.
    Kram

• snartvår

Hej på er!
    Då är det fredag igen:) jag förstår inte vart veckorna tar vägen. Det känns som det bara är måndag och fredag.
    Hur är det med er alla? Jag har peppar peppar varit riktigt skaplig igen och det är så skönt. Har ni börjat stöka inför julen än? Jag tänkte faktiskt börja skriva ner lite vad det ska köpas för klappar. känns lite vemodigt att ungarna är så stora att de inte vill ha några direkta leksaker längre:( tänk vad tiden går fort.)
    Härtevännen du har inga goda jul recept?
    Ha en bra helg alla!!!!
    Kram

• snartvår

Hejsan!!
    Nu är det mn tur för ablaton. Fått tid på måndag morgon. :) lova att ni tänker på mig:)

• snartvår

Allasväl blä vad jobbigt ! jag vet hur det är när man varken vet ut eller in. Som jag skrivit tidigare började jag med alvaligt fundera på om det satt i huvudet? för vad ska man tro när man inte får några ordentliga svar. Jag hoppas verkligen att du med ska få hjälp med allt elände. Du får väl börja och bena ut problemen från ena ändan och tänka tillbaka på hur det var det började. JAG HÅLLER TUMMARNA FÖR ATT DET SKA BLI BÄTTRE. Själv hoppas jag på ett nytt liv efter måndag utan extraslag och rusningar.

• snartvår

Jag har faktiskt mått ganska bra sista tiden fram till för 4 dagar sedan då började extraslagen bara pang på igen. Ganska lustigt att tiden kom just då:)
    Uppöveröronen...... Va skönt. Då har du nog alltid haft besvär med detta vilket jag inte haft. Det kom som blixt från klar himmel för ca 1 år sedan. Många extraslag kommer ju i vila men det gör sällan mina. Sökte akut för ett år sedan och har sedan gått regelbundet hos kardiologen. och efter ett 48 tim ekg fick man napp på en extra bana som nu ska abladeras. Kul med med mer vårdfolk här.

• snartvår

Hej er vänner!!
    ÅÅ nu är det äntligen gjort. Dom hitta tre extrabanor som de brännde så jag hoppas innerligt att det blir bra nu. blää vad jobbigt det var att ligga still på ryggen i 4 timmar som behandlingen tog och helt vaken hela tiden. Men det gjorde inget ont bara obehagligt. Jag hade ju dessutom sådan otur att det i samband med provocerande mediciner och provocerande hjärtklappning via andra retningar fick förmaksflimmer så jag fick sövas ocg elkoverteras. Gjorde heller inget ont. Men måste erkänna att det är underbart att fått det överstökat och förhoppningsvis nu bra.

hjärtesjälen hur har det gått för er? gick op bra med mannen???

allasväl Hoppas du får reda på vad som framkallar dina hjärtbesvär och du ska veta att det var inte så illa utan att jag skulle kunna göra om det. Finna mycket som är värre

Kramisar från mig

• snartvår

Hjärtesjälen jag har också en brännande känsla i bröstet som du beskriver. Beror säkert på ablationen ska du se
    Tjejer är ni med på facebook?
    Kram kram

• snartvår

jag har aldrig haft ff tidigare blev under behandlingen men nu känns det bra så skönt. hoppas du blir frisk snart! tackar för pepparkakorna :9
    ha det gott
    Vi kikar väl in här som vanligt ocg skriver några rader

Svar på tråden Fortsättningstråd för oss med mycket extraslag del 11