Inlägg från: snartvår |Visa alla inlägg
  • snartvår

Fortsättningstråd för oss med mycket extraslag del 11

jag upplevde det som rusningar som gick ur fort med hack i men det var nog blandat med mina extraslag. obehagligt blev som ett tryck i bröstet nästan.

• snartvår

Hej! vad skönt att vara färdig med klapparna. Vi har sedan några år oxå firat hemma. vi kör lite knyt så alla kan se ´kalle det har fungerat jättebra. Jag har inte mått bra efter ablationen, men hoppas att det rätar till sig:) i dag peppar peppar her det vart skapligt.
    Har ni några goda julgodis recept får ni gärna del med er:)
    Kramar till er alla

• snartvår

Smaskens det låter gott!!
    Detta ska jag pröva till jul:)
    Du får reda på hur det går när jag har stökat fördigt:)

• snartvår

Jag har bara facebook ingen blogg än.
    Kan ni tänka er att det är alldeless vitt ute idag:) Det har säkert kommit 1 dm snö i natt och man lovar en vit jul. ÅÅ vad kul om det kunde bli så:)
    Kram från mog

• snartvår

Ja, det är såå fiint!! Längtar du inte hem så här juletid?? Hur klarar du dig utan Kalle på tv ser du det på nätet?
    Kram på er!!

• snartvår

ursch det förstår jag. Jag är så löjlig vad det gäller traditioner. Man blir ju äldre och äldre så vi blir mindre och mindre runt bordet. De äldre generationerna föärsviner. Men så är det. vi ska ha knyt här hemma i år och vi bor lite på landet så det är alldeless vitt utanför. Det var längesedan det var en sådan jul. Tur det finns email och telefon:)

• snartvår

Var tvungen att kika in på din blogg. ÅÅ förstår att det var som att komma in i en leksaksaffär:)Mumsa i er alla godsaker nu. Jag håller alla tummar jag bara kan att det ska gå bra för er. Ni får helt enkelt äta Hariboo och jobba på. Kram

• snartvår

Allasväl var har du tagit vägen? mår du bättre?

• snartvår

Massor med kramar till er båda:) Hoppas du blir bättre snart och att det blir en dålig dag som du kommer att ha dtt ekg på dig. Försök att göra alla saker som triggar igång dina rusningar. Hittar dom sedan inget och du har mått dålig under ekg är det ju en bonus:) Då beror det inte på hjärtat. Jag blir med sämre av kylan:( inte roligt alls.
    Nej nu är det jul snart vi får försöka att tänka på det och vara lite positiva även att det är tungt ibland:)

• snartvår

riktigt god jul på er alla !!!!

Svar på tråden Fortsättningstråd för oss med mycket extraslag del 11