• Anonym

Min klitoris är 2 cm lång

Min klitoris är lite mer än 2 cm lång när den är styv, cirkus 2.3 cm lång.
    Är det vanligt?

• Svar på tråden Min klitoris är 2 cm lång
  • Anonym

Vanligt tror jag inte att det är, men att det existerar vet jag. Men jag har aldrig sett någon live.

• Anonym

Har inte heller sett andra kvinnor med det heller, oftast så är den ju ganska liten. Har dock bara sett större klitoris på tjejer i porrfilmer, och de har inte vart muskliga med steroider och dylikt. Jag har inte heller använt sådant.
    För ett bra tag sen så avskydde jag min stora klitta och kunde inte visa den hård i min sambos närvaro men sen har jag ändrat mig och min sambo "suger" den och drar min hud på den fram och tillbaka och det är såå skönt, känns så porrigt, men jag känner mig inte vanlig dock.

• Anonym

Mätte den igår, den var faktiskt 2,7 cm lång i styvt tillstånd. haha

• Anonym (halledar)

ska man nu börja mäta klittan, nej den får vara presis hur stor eller liten den vill så länge den känar sitt syfte.

• Anonym (hm)
    Anonym skrev 2009-10-29 09:52:39 följande:
    Mätte den igår, den var faktiskt 2,7 cm lång i styvt tillstånd. haha
    ok jag har tagit del av en undersökning som en forskare gjort om barn som föds med oklar könstillhörighet. Alltså med till exempel en x och en y kromosom. Du vet inte ifall du har fått hormonbehandling eller så? Fast långt ifrån alla barn som föds med oklar könstillhörighet behandlas..
  • såffan

klitoris är ju egentligen ganska lång, men d är bara en liten del som är utanför kroppen. Endel har ju mer endel mindre. Tror inte är jättevanligt med såpass lång bit som sticker ut, men d borde ju inte va något ngativt direkt ^^

• Anonym

nej jag har inte fått ngn hormonbehandling, är född sån här.

• Neko

Min är så mini att den inte syns, det är inte heller så vanligt. Kul med variation tycker jag =)

Svar på tråden Min klitoris är 2 cm lång