• Anonym

Min klitoris är 2 cm lång

Min klitoris är lite mer än 2 cm lång när den är styv, cirkus 2.3 cm lång.
    Är det vanligt?

• Svar på tråden Min klitoris är 2 cm lång
  • Anonym

Neko:

ja faktiskt, vem har sagt att en stor klitoris är mindre vanlig än en mini-osynlig klitoris?

• Themis

En sajt till dig med bilder på "allt":

www.the-clitoris.com/

Klicka in dig på sajten och rulla ner i menyn till vänster "Size of clitoris and labia", där finns tom en normalfördelningskurva över storlekar.

Ingen porreklam eller sånt skräp på denna sajt, bara information. Men där är bilder på fantastiska kvinnokön, förstås!

• Psychonaut1974

2.7 centimeter..... MMMM ska vi gifta oss ?? ääälskar stora klittor...bland annat :) :)

• Anonym (tjej)

När den är hård....? Uhm what??Förvånad

• Anonym (P-rulle)

Jag såg en p-film där den var som min tumme: 5-6 cm och fingertjock.

• satan01

Hej! Satan i gatan 2.7cm!!??? fan du måste ju fan vara ifrån saturnus!!! Helvetet nångång att en klittfan kan vara 2.7cm!!?? detta måste vi ju fan göra en dokumäntär om!?, Sverige slösar pengar på "efterlyst" och "idol" och sån skit, Nej du, jag säger satsa på klittan!

• Inte som du

Va? Jag är tjej.. Men vadå "styv"? Och hur ser jag hur lång den är? Bild??

• Anonym (Nfnf)

Har läst om många som har det. 

• Anonym (L)
    Anonym (tjej) skrev 2011-07-29 19:41:03 följande:

När den är hård....? Uhm what??Förvånad

Hoppat över sexualkunskap och aldrig läst en sexspalt, sett en porrfilm? Klitoris blir styv när man är kåt precis som en kuk blir hård...
  • Anonym (be careful what you wish 4)

kvinnor som har utsatts för mycket testosteron under fosterlivet, att kroppen först hållt på att bilda en snopp.. de kan få stora klitorisar. ofta är dessa kvinnor mer maskulina utseendemässigt i övrigt också, långa med musche fertilitetsproblem och får lätt muskler t ex..

feminina (riktiga kvinnor) med mycket Östrogen, alltså kurviga vackra feminina och attraktiva kvinnor har i regel mindre klitorisar..

Svar på tråden Min klitoris är 2 cm lång