• Millan83

Metrobloggen - problem?

Hej! Hoppas nån kan hjälpa mig!

Har tidigare bloggat på blogspot.com och inte stött på samma problem.

Började nyss blogga på metrobloggen.se och har skrivit mitt första inlägg. När jag väljer att publicera märker jag att min styckeindelning helt försvunnit! All text är bara en enda tjock massa.

Är det någon inställning jag missat?? Vill ju göra min text läsbar..

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-30 02:03
    hurra!! jag löste problemet!! Google chrome webbläsare var visst ingen hit tillsammans med metrobloggen! Öppnade i hederliga gamla retro-explorer å då gick det! =)

• Svar på tråden Metrobloggen - problem?
  • pezz

jag har aldrig kunnat få någon stycke indelning där

• Millan83

vad märkligt.. har ju sett flera bloggar som ser läsbara ut! med styckeindelning. jag trycker "enter" och byter rad, men det händer ingenting alls när jag publicerat. en enda röra.. =(

• pezz
    Millan83 skrev 2009-10-29 15:13:52 följande:
    vad märkligt.. har ju sett flera bloggar som ser läsbara ut! med styckeindelning. jag trycker "enter" och byter rad, men det händer ingenting alls när jag publicerat. en enda röra.. =(
    tror bara man kan ha 1 mellanrum mellan kolla alla andr apå metro får du se
  • Millan83

ja precis. men jag får ju ingenting som kan kallas mellanrum alls! min text bara flyter på, trots att jag bytt rad vid flera tillfällen.

de andra ser ju normala ut.. :S

• pezz
    Millan83 skrev 2009-10-29 15:56:03 följande:
    ja precis. men jag får ju ingenting som kan kallas mellanrum alls! min text bara flyter på, trots att jag bytt rad vid flera tillfällen. de andra ser ju normala ut.. :S
    jaha ne då vet jag inte
  • Millan83

hurra!! jag löste problemet!! Google chrome webbläsare var visst ingen hit tillsammans med metrobloggen! Öppnade i hederliga gamla retro-explorer å då gick det! =)

Svar på tråden Metrobloggen - problem?