Jag älskar dig så otroligt mycket...
Varje gång vi ses så mår jag så otroligt bra. Jag har en varm känsla i kroppen och känner mig lycklig. När vi kramas och jag känner din doft som påminner mig om solsken så suger det till i hela kroppen. När du lägger din kind mot min och säger mitt namn känns livet komplett. Vi kan prata om allt och delar så många tankar och värderingar. Du ger mig alltid ett leende på läpparna när vi ses. När jag ser att det är du som ringer så blir jag upprymd och vill prata i timmar. Vi kan prata om allt och frågvis som jag är så frågar jag tusen frågor och du svarar på allt.
När jag tänker på en framtid med dig så vill jag att det ska vara vi nu och att vi ska sluta att slösa med tid ifrån varandra.
Du får mig att känna mig så vacker och rolig. Varje gång jag sluter mina ögon finns du där och du är det första och sista jag tänker på varje dag.
Men du är någon annans och jag kommer aldrig säga detta till dig. För om du känner samma vet jag att det kommer bli vi en dag. Två människor kan inte vara så rätt för varandra utan att vara tillsammans. Jag måste få säga det men vill inte påverka dig. Så jag är tyst och väntar på min tid. För jag tror att den kommer förr eller senare. Tills dess önskar jag dig bara lycka och kommer alltid finnas vid din sida