• Anonym (Full av kärlek)

Jag älskar dig så otroligt mycket...

Varje gång vi ses så mår jag så otroligt bra. Jag har en varm känsla i kroppen och känner mig lycklig. När vi kramas och jag känner din doft som påminner mig om solsken så suger det till i hela kroppen. När du lägger din kind mot min och säger mitt namn känns livet komplett. Vi kan prata om allt och delar så många tankar och värderingar. Du ger mig alltid ett leende på läpparna när vi ses. När jag ser att det är du som ringer så blir jag upprymd och vill prata i timmar. Vi kan prata om allt och frågvis som jag är så frågar jag tusen frågor och du svarar på allt.
    När jag tänker på en framtid med dig så vill jag att det ska vara vi nu och att vi ska sluta att slösa med tid ifrån varandra.
    Du får mig att känna mig så vacker och rolig. Varje gång jag sluter mina ögon finns du där och du är det första och sista jag tänker på varje dag.

Men du är någon annans och jag kommer aldrig säga detta till dig. För om du känner samma vet jag att det kommer bli vi en dag. Två människor kan inte vara så rätt för varandra utan att vara tillsammans. Jag måste få säga det men vill inte påverka dig. Så jag är tyst och väntar på min tid. För jag tror att den kommer förr eller senare. Tills dess önskar jag dig bara lycka och kommer alltid finnas vid din sida

• Svar på tråden Jag älskar dig så otroligt mycket...
  • Anonym

låter som ett mkt moget och genomtänkt beslut... :)
    tur att det finns några vettiga människor kvar..

• lillangel
    ååå jag saknar den känslan du skriver om.

Tack.
    Ja det är underbart men väldigt jobbigt för man kan ju inte ge utlopp för känslorna... Men har man bestämt sig får man försöka stå för det.
    Är ju lite rädd att om man får fel start så kanske det kommer smälla tillbaka på en...

• Inni01

har han en annan så är det bäst och låta bli så att människor blir inte lidande låter vettigt!!! Som någon skrev tur att de finns vettiga människor....

Ja jag skulle inte vilja att en tjej kom och bara tog vad hon ville ha utan hänsyn till medmänniskor om jag levde med någon...

• Anonym

Hej

Vad bra att du håller dina känslor för dig själv! Sitter just nu i en sits där vi håller på att gå i sär och nu visar det säg att han har en tjej kompis som han mår bra av att prata med ...tyvärr tror jag att det inte är bara kompisrelation vilket gör att jag känner mig oerhört sårad besviken och ledsen. Jag vet att vår skiljsmässa är oundviklig men önskar att vi hade fått gjort klart det innan det kommer in en tredje part, även om han säger att de bara är kompisar så tror ju inte jag det. Denna känsla och uppgivenhet jag känner gör att hela processen blir mycket jobbigare för både mig och honom och våra barn.

Det jag ville få fram var att det är bra att du håller dig på avstånd tills han är klar med sin nuvarande relation!

• Mamsis

*ger största kramen i världshistorien till ts*

Anonym skrev 2009-10-29 11:12:18 följande:
    Hej Vad bra att du håller dina känslor för dig själv! Sitter just nu i en sits där vi håller på att gå i sär och nu visar det säg att han har en tjej kompis som han mår bra av att prata med ...tyvärr tror jag att det inte är bara kompisrelation vilket gör att jag känner mig oerhört sårad besviken och ledsen. Jag vet att vår skiljsmässa är oundviklig men önskar att vi hade fått gjort klart det innan det kommer in en tredje part, även om han säger att de bara är kompisar så tror ju inte jag det. Denna känsla och uppgivenhet jag känner gör att hela processen blir mycket jobbigare för både mig och honom och våra barn. Det jag ville få fram var att det är bra att du håller dig på avstånd tills han är klar med sin nuvarande relation!
    Tack för ditt inlägg! Det ger mig styrka i att jag gör rätt. Hoppas att allt kommer att ordna sig för dig på allra bästa sätt! Det kan ju vara så att tjejkompisen bara är just det men ibland kan man känna på sig att sådant inte stämmer.
    Ska tänka på dig och önskar verkligen att det blir bra i slutändan!!!
  • aleksa98

Jag e i precis samma situation o jag skulle aldrig heller vilja förstöra mellan dom utan e det ment to be så e det annars så e det inte
    Jag skulle aldrig vilja vara den som särar på ett par, även om jag vet att oftast behöver den "andra" en spark i röven för att gå vidare o lämna men jag anser att man ska kunna klara det ändå.
    Så ts, det e för oss o fortsätta våra liv o se vad som händer

aleksa98 skrev 2009-10-29 11:52:31 följande:
    Jag e i precis samma situation o jag skulle aldrig heller vilja förstöra mellan dom utan e det ment to be så e det annars så e det inte Jag skulle aldrig vilja vara den som särar på ett par, även om jag vet att oftast behöver den "andra" en spark i röven för att gå vidare o lämna men jag anser att man ska kunna klara det ändå. Så ts, det e för oss o fortsätta våra liv o se vad som händer
    Jo ibland kan det vara så att det kanske behövs en spark där bak :) Men jag känner att om det som jag tror kan bli så bra så vill jag inte påbörja det på fel sätt. Vill inte behöva undra om vänskapen försvinner om jag säger som det är och jag vill inte bli den andra kvinnan. Jag vet att de lever som ett par med allt vad det innebär och tycker naturligtvis att det är jobbigt. Men om jag sa som det var och vi inledde något så skulle nog det plåga mig ännu mer. Vill inte att det finaste jag någonsin känt ska bli något smutsigt... Så precis som du skriver är det bara att fortsätta våra liv och se vad som händer...

Du sa precis i telefon hur rolig du tycker jag är och jag suger åt mig som en svamp. Lite larvigt att man blir så varm och glad av något som är så lite men jag kan inte rå för det.
    Jag älskar dig så mycket och att låta hjärnan gå före hjärtat är det svåraste jag gjort!
    Varför var du tvungen att träffa henne innan mig? Ingen har fått mig att känna så här innan

• Anonym

www.familjeliv.se/Forum-4-51/m48336259.html#

Hej

jag skrev här i slutet av oktober då jag och min sambo håller på att gå isär han sa då att han fick stöttning av en tjejkompis, vilket jag kände att det var mer än bara en kompis...tänk jag hade rätt de har en relation och har nog haft det hela tiden , vi bor dock fortfarande ihop då vi inte fått sålt vårt hus, jag mår så dåligt det värsta som hänt i mitt liv. Att bli lämnad för någon annan efter så många år med barn och hus mm känns för jävligt. Kan inte människor försöka att inte vara så ego, avsluta först innan man inleder något nytt! Det är bra att du håller dig på avstånd och avvaktar man förstör otroligt mycket annars!

Jag är så ledsen för din skull! Det de gör är fel. Av respekt får man faktiskt vänta.
    Jag håller mig borta lite nu för det är så jobbigt. Jag vill inte förstöra och mår ganska dåligt att ha det så nära men ändå så långt borta.

Jag hoppas att det ordnar sig för dig snart!
    Styrkekram!!!

• Anonym (öj)
    Anonym (Full av kärlek) skrev 2009-12-14 12:51:02 följande:

Jag är så ledsen för din skull! Det de gör är fel. Av respekt får man faktiskt vänta.

Jag håller mig borta lite nu för det är så jobbigt. Jag vill inte förstöra och mår ganska dåligt att ha det så nära men ändå så långt borta.

Jag hoppas att det ordnar sig för dig snart!

Styrkekram!!!

Känns som budskapet inte når dig när du fortsätter pladdra på. Du är en dryg typ du.
  • Påven Johanna
    Anonym (öj) skrev 2016-01-25 18:18:13 följande:
    Känns som budskapet inte når dig när du fortsätter pladdra på. Du är en dryg typ du.
    Hon har ju inte skrivit något sedan 2009?
  • Anonym (öj)

Men det är ändå något att fundera på.

Läs och reflektera.

Nyttigt för alla.

Svar på tråden Jag älskar dig så otroligt mycket...