• Anonym

Jag älskar dig så otroligt mycket...

låter som ett mkt moget och genomtänkt beslut... :)
    tur att det finns några vettiga människor kvar..

• Anonym

Hej

Vad bra att du håller dina känslor för dig själv! Sitter just nu i en sits där vi håller på att gå i sär och nu visar det säg att han har en tjej kompis som han mår bra av att prata med ...tyvärr tror jag att det inte är bara kompisrelation vilket gör att jag känner mig oerhört sårad besviken och ledsen. Jag vet att vår skiljsmässa är oundviklig men önskar att vi hade fått gjort klart det innan det kommer in en tredje part, även om han säger att de bara är kompisar så tror ju inte jag det. Denna känsla och uppgivenhet jag känner gör att hela processen blir mycket jobbigare för både mig och honom och våra barn.

Det jag ville få fram var att det är bra att du håller dig på avstånd tills han är klar med sin nuvarande relation!

• Anonym

www.familjeliv.se/Forum-4-51/m48336259.html#

Hej

jag skrev här i slutet av oktober då jag och min sambo håller på att gå isär han sa då att han fick stöttning av en tjejkompis, vilket jag kände att det var mer än bara en kompis...tänk jag hade rätt de har en relation och har nog haft det hela tiden , vi bor dock fortfarande ihop då vi inte fått sålt vårt hus, jag mår så dåligt det värsta som hänt i mitt liv. Att bli lämnad för någon annan efter så många år med barn och hus mm känns för jävligt. Kan inte människor försöka att inte vara så ego, avsluta först innan man inleder något nytt! Det är bra att du håller dig på avstånd och avvaktar man förstör otroligt mycket annars!

Svar på tråden Jag älskar dig så otroligt mycket...