• Jessie90

Mulliga tjejer eller smala tjejer?

Alla har ju olika form/storlekar på vära kroppar och jag undrar bara. Tycker era män om smala eller lite mulliga kroppar?  Jag har hört att många gillar mulliga för att det är lite mera att "ta" än smala tjejer som te.x Paris Hilton. 

• Svar på tråden Mulliga tjejer eller smala tjejer?
  • Mary Lo

Min man gillar allt som är snyggt säger han. Det innefattar säkerligen det mesta.

• Mrs Moneybags

Min kille tycker om de som är mittemellan
    Han avskyr "pinniga" tjejer och vill absolut inte ha någon fet tjej heller...

• Missimo84

De killar jag har dejtat vill ha nätta och smala tjejer. Som är petite..
    Vilket jag är
    Jobbigt läge annars liksom..

• Jessie90
    Mrs Moneybags skrev 2009-10-29 11:43:59 följande:
    Min kille tycker om de som är mittemellan Han avskyr "pinniga" tjejer och vill absolut inte ha någon fet tjej heller...
    Okej..min kille med.
  • Miu

Endast litet och smalt går hem hos min sambo. Och tur är väl det, för jag erbjuder bara skinn och ben

Men det är nog som med allt annat. Alla har olika smaker. Vissa gillar allt och vissa gillar bara något specifikt.

• Fratris

Min pojkvän säger att han gillar "tjejer som ser friska ut". Dvs inte pinnsmala samtidigt som de ser undernärda ut. Men ändå "toned", dvs vältränade. Han tycker t.ex den engelska Cheryl Cole som alla tycker är så snygg i England är superläskig, för hon är SÅ smal!

Han skulle absolut inte falla för någon som är väldigt överviktig till att börja med, om man bara tittar på utseendet. Samma som mig, alltså...

• Koloraturell

min man gillar fetton han :D

• Koloraturell
    Koloraturell skrev 2009-10-30 16:20:42 följande:
    min man gillar fetton han :D
    ska tillägga att jag föredrar tjejer som är mittemellan, vill absolut inte ha en tjock tjej även fast jag är det själv.
  • Användarnamn är för mesar

Nästan alla killar jag dejtat/varit ihop med har gillat smala tjejer mest. En av dem var dock lite störd, han gillade tjocka håriga brudar i nätstrumpbyxor. Antar att han tände på kassler-looken. Jag dumpade honom.

• Uncia

min gillar mellan. avskyr spetiga tjejer.

men dem killar som ofta gillar stora tjejer vågar ju sällan berätta det för sina kompisar då dem blir retade, hemskt alltså. smaken är ju som baken.

• gosmamman

Svårt, min man älskar alltid min kropp oavsett om jag har extra gravkilon och var lite mullig eller när jag gick ner i undervikt en period jag mådde dåligt, oavsett så avgudade han min kropp.

Han gillar smala men inte magra kroppar och han gillar kurviga men inte tjocka kroppar.

• La Lola

Min make gillar helt klart större tjejer (tur för mig) .

Bland de kändisar han tycker är snygga finns tex Queen Latifa.

*mamma till Alma 9 år och Hedda född 13 mars-09*
  • Choklad och Nötter

Min gillar också mitt i mellan. Modellspinkiga tjejer avskyr han, likaså tjejer som petar i maten. Det ska finnas lite att ta tag i enligt honom. När jag vägde 46-48 kg för ett antal år sedan klagade han ofta att jag var för smal. Nu väger jag 52-53 och det är perfekt enligt honom. Min längd är 160 kan jag tillägga.

• Alicias

Miu måste bara säga! Fan va snygg du är !!! Sjukt snyggt att vara så smal som du är trots att man är gravid. Man kan ju självklart inte styra över det själv men det ser jäkligt bra ut!

Svar på tråden Mulliga tjejer eller smala tjejer?