• Atrix

Vad gillar era tvååringar för leksaker?

Min tjej fyller två nu och familjen frågar efter önskelistor. Jag behöver lite inspiration, vad gillar era tvååringar?

• Svar på tråden Vad gillar era tvååringar för leksaker?
  • Marleen

min son när hanva två va de bara bilar och traktor.

min dotter e 20 månader nu o de e dockor o hästar i alla dess former hehe

• Kazeer

Sonen älskar sin BRIO-järnväg.

BF febr-10 ♥ Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
  • Dior

Här är det bara bilar och traktorer som gäller

• FrökenFreja

Dottern fyller två om en månad. Hennes favoriter är:
    böcker
    duplo
    pussel
    klistermärken att klistra
    kassaapparat
    leksaksmat att ställa i sin gåvagn

• Fruochmamma
    Alla sorters fordon Böcker med mycket olika saker att peka & titta på Bobby Car BRIO tågset Rita / kludda
    (¯`°?.¸ ღ♥ Ludvig + Larsa + Tess + mamma + bebbe i magen = sant ♥ღ ¸.?°´¯)
  • BettanEgbg

Hos oss ska vi önska första trehjulingen, mini kök, kastrull set, gunga, kassa apparat, pussel, ljudböcker

lycka till

• godisälskaren

Här var det dockor (byta blöjor hela dagarna), duplo och pärlor som gäller (under uppsikt förstås). Rita är en stor favorit.

mamma till barn födda: nov.95 och maj 07
  • Vero06

En leksaksspis??
    Dockor
    ...kassaapparat?

Det finns ju såå himla mycket att hitta på, men just spisen blev poppis här hemma i alla fall. Man kan köpa till kastruller också, finns bland annat på Clas Ohlson.

• Funderingar

Trehjulingen var riktigt toppen! Sedan en målarbok m kritor tycker han är jätteroligt - han har tidigare bara ritat på blanka papper. Aktivitetscenter Nalle Puh kan han fastna framför länge också... kanske är för att han inte är så van vid sådana saker. En liten gitarr hade han nog tyckt var väldigt roligt också-det blir det nog i julklapp... Och han fick en sulky från toys r´us(ni vet en sådan där liten som man sätter dockor/nallar i) - den älskar han att köra runt sina nallar i!

• ump

Min son, 2 år 3 månader, är inne i en pusselperiod. Han ääääälskar sina pussel. ( Upp till 20 bitar med ram )

Svar på tråden Vad gillar era tvååringar för leksaker?