Vad gillar era tvååringar för leksaker?
Min tjej fyller två nu och familjen frågar efter önskelistor. Jag behöver lite inspiration, vad gillar era tvååringar?
Min tjej fyller två nu och familjen frågar efter önskelistor. Jag behöver lite inspiration, vad gillar era tvååringar?
min son när hanva två va de bara bilar och traktor.
min dotter e 20 månader nu o de e dockor o hästar i alla dess former hehe
Sonen älskar sin BRIO-järnväg.
Här är det bara bilar och traktorer som gäller
Duplo
Dottern fyller två om en månad. Hennes favoriter är:
böcker
duplo
pussel
klistermärken att klistra
kassaapparat
leksaksmat att ställa i sin gåvagn
Hos oss ska vi önska första trehjulingen, mini kök, kastrull set, gunga, kassa apparat, pussel, ljudböcker
lycka till
Här var det dockor (byta blöjor hela dagarna), duplo och pärlor som gäller (under uppsikt förstås). Rita är en stor favorit.
En leksaksspis??
Dockor
...kassaapparat?
Det finns ju såå himla mycket att hitta på, men just spisen blev poppis här hemma i alla fall. Man kan köpa till kastruller också, finns bland annat på Clas Ohlson.
Trehjulingen var riktigt toppen! Sedan en målarbok m kritor tycker han är jätteroligt - han har tidigare bara ritat på blanka papper. Aktivitetscenter Nalle Puh kan han fastna framför länge också... kanske är för att han inte är så van vid sådana saker. En liten gitarr hade han nog tyckt var väldigt roligt också-det blir det nog i julklapp... Och han fick en sulky från toys r´us(ni vet en sådan där liten som man sätter dockor/nallar i) - den älskar han att köra runt sina nallar i!
Min son, 2 år 3 månader, är inne i en pusselperiod. Han ääääälskar sina pussel. ( Upp till 20 bitar med ram )