• 3 barns mamma84

    Längtan efter 2010 & 2011

    ღღ Längtan efter 2010 & 2011 Här kan vi alla sammlas till en stor familje och prata om allt och alla är välkommna.
    Vi som väntar på ägglossningen och bim och allt mer.
    Hoppas denna tråd håller oss i liv ღღ

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-29 12:21
    gammla tråden vi aldrig glömmer där vi träffades
    www.familjeliv.se/Forum-1-3/m48065722.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-29 19:57
    Bim listan

    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m48351798.html

  • Svar på tråden Längtan efter 2010 & 2011
  • TB1
    3 barns mamma84 skrev 2009-11-05 10:17:15 följande:
    Har inte tid att skriva nu min sons dag mamma ringde och sa att hon kommer nu till oss.Min son har ramlat och slagt i hakan och det ser så ut att vi måste åka till läkaren och limma honom hoppas vi inte behöver sy honom fan fan fan jag är så lessen hoppas han mår bra
    ojdå, hoppas allt gick bra!
  • hardrock
    3 barns mamma84 skrev 2009-11-05 10:17:15 följande:
    Har inte tid att skriva nu min sons dag mamma ringde och sa att hon kommer nu till oss.Min son har ramlat och slagt i hakan och det ser så ut att vi måste åka till läkaren och limma honom hoppas vi inte behöver sy honom fan fan fan jag är så lessen hoppas han mår bra
    ojdå hur gick allt???
    hoppas att det inte var alltför allvarligt...
  • Pyret85

    Hur har det gått med din lille grabb? urs och fy,den känslan e ju hemsk, vet ju bara som pedagog hur jobbigt det e att ringa till föräldrarna oavsätt vad det e ...

  • 3 barns mamma84

    Tack alla för omtanen
    Det gick bra han blödde iaf men inte så mkt men det blev blod efter han blev undersökt oss daktorn.
    Han gjorde illa sig på en järn rör så det kunde ha gått mkt allvarligt
    Men det var ett ljup jack på hakan men han blev baralimmad då det gick bra vi behövde inte sy honom iaf .
    Nu mår han bättre han sov lite dåligt i natt så han fick sova brevid mig inatt då han hade nog ont.
    Men nu är han hos dag mamman igen och leker och har det roligt

    Nu är mesen slut det kommer fortfarande liiiiite brunt/rött och tappen är bakotvänd och hmm inte öppen så mensen är över iaf.
    Så jag ska ha mysigt idag hihi
    Har inga förstora förhoppningar denna månad häller men,men..vi får se.

    Hur går det för er alla andra ?
    Någon som har fått + eller äl nära eller bim ?

  • Pyret85
    3 barns mamma84 skrev 2009-11-06 11:20:02 följande:
    Tack alla för omtanen Det gick bra han blödde iaf men inte så mkt men det blev blod efter han blev undersökt oss daktorn. Han gjorde illa sig på en järn rör så det kunde ha gått mkt allvarligt Men det var ett ljup jack på hakan men han blev baralimmad då det gick bra vi behövde inte sy honom iaf . Nu mår han bättre han sov lite dåligt i natt så han fick sova brevid mig inatt då han hade nog ont. Men nu är han hos dag mamman igen och leker och har det roligt Nu är mesen slut det kommer fortfarande liiiiite brunt/rött och tappen är bakotvänd och hmm inte öppen så mensen är över iaf. Så jag ska ha mysigt idag hihi Har inga förstora förhoppningar denna månad häller men,men..vi får se. Hur går det för er alla andra ? Någon som har fått + eller äl nära eller bim ?
    vad skönt att det inte blev något allvarligare även om man alltid förväntar sig det värsta när någon ringer och talar om en sådan olycka,och framför allt med ens barn?!

    ÄL beräknat nästa helg, så denna helgen skall vi börja mysa.. :D
    några trevliga planer för helgen??
  • Vi 2 blir 3

    Ja här har jag inte varit så jättemycket, men jag har haft lite andra projekt här hemma! Målar och slipar och fixar, jätteroligt! Mensen är över nu sedan i fredags, riktigt skönt! Ska köra med testlagrets och CB digital denna månad! Köpte många ifrån testlagrets så jag ska kunna använda hela cykeln, ska börja med testlagrets imorognbitti.


  • hardrock

    Hur går det för er alla töser???

    själv så blev jag av med mensen i torsdags och har varit lite obeslutsam ang hur jag skall göra denna månaden, tänkte köra med ÄL-test men har bestämt mig för att skita i det..
    har börjat äta rosenrot och det skall jag fortsätta med allt annat låter jag bara va, ja förutom sex då, sexa på som tusan skall vi göra
    skall försöka att slappna av lite mer och inte tänka så mycket (haha good luck lixom)
    nejmen ingen aning när ÄL är och bara ett hum om när BIM borde vara eftersom att den har varit lite sen de sista gångerna.
    men det e la bara att tuta å köra

    lycka till alla töser nu då

  • Pyret85
    hardrock skrev 2009-11-09 03:05:43 följande:
    Hur går det för er alla töser??? själv så blev jag av med mensen i torsdags och har varit lite obeslutsam ang hur jag skall göra denna månaden, tänkte köra med ÄL-test men har bestämt mig för att skita i det.. har börjat äta rosenrot och det skall jag fortsätta med allt annat låter jag bara va, ja förutom sex då, sexa på som tusan skall vi göra skall försöka att slappna av lite mer och inte tänka så mycket (haha good luck lixom) nejmen ingen aning när ÄL är och bara ett hum om när BIM borde vara eftersom att den har varit lite sen de sista gångerna. men det e la bara att tuta å köra lycka till alla töser nu då
    skall rosenrot vara bra? finns det på apoteket eller i hälsokosten?
    vi startade igår, nu kör vi på.. hur skall vi orka varje dag till nästa onsdag :p nästan så vi får ta en veckas semsester varje månad :p

    har ni haft en bra helg?
  • hardrock
    Pyret85 skrev 2009-11-09 06:42:03 följande:
    skall rosenrot vara bra? finns det på apoteket eller i hälsokosten?vi startade igår, nu kör vi på.. hur skall vi orka varje dag till nästa onsdag :p nästan så vi får ta en veckas semsester varje månad :phar ni haft en bra helg?
    rosenrot skall ju tydligen vara bra för en massa saker min syster blev gravid samma månad som hon började ta dem, men det behöver ju absolut inte bero på dem hehe men jag gör ett försök...
    de finns nog att köpa lite var stanns, såg att de hade på maxi, men de är nog billigare på nätet eller en lapp ifrån typ "sverige häftet"...

    min helg har varit lite halvseg då jag har jobbat hela helgen...
    hur har din helg varit??
Svar på tråden Längtan efter 2010 & 2011