Inlägg från: livet från ljusa sidan |Visa alla inlägg
  • livet från ljusa sidan

Är så rädd att förlora min man, han har t-cellslymfom.

usch usch usch, vilken jobbig situation ni har..... Jag hade lunginflamation i vintras och det tog tre veckor på sjukhus innan antibiotikan tog och sänkan gick ner....Förstår att det är jobbigt att inte få träffa honom, och speciellt för sonen...

Vill bara skicka en stor stor kram och hoppas verkligen det vänder snart!

• livet från ljusa sidan

ja jag fick testa huur många som helst, och varje som jag testade var tydligen det allra bästa som verkligen skulle ta..men det gjorde det inte... De gjorde ingen röngen förrän jag var feberfri och sänkan hade börjat går ner mycket. Plus att jag dränerades på vätska i från lungan, vilket gjorde det lättare att andas igen! Jag kommer faktiskt inte ihåg om de såg ngt på röntgen eller inte.... jag var helt borta och gick ner 15kg och mådde verkligen skit och ville inte heller ha besök eftersom jag också har en liten, men för hans skull så träffade jag familjen iaf...

Men på nyårsafton så helt plötsligt så vände det och jag kände livslust igen..... förstår dock att det är mycket mycket tankar som mal runt i huvudet men det finns nog hopp

• livet från ljusa sidan

ja sänka är crp, min gick också upp och ner fast aldrig under 300... så det pendlade mellan 550 och 300, likaså febern.. ibland feberfri och ibland feber...

De såg vätskan på röntgen, gjorde både vanlig och magnetröntgen..

Jag orkade att stå upp mot slutet men i början behövde jag hjälp på toan, eller i allra första början orkade jag inte ens gå upp på toan utan fick en toastol precis vid sängen...

• livet från ljusa sidan

Jag tror de såg det på vanlig ,jag var lite borta i början som sagt... Det kan väl komma tillbaka, antar jag? Jag vet inte, men håller med om att man inte får svar av sjukvården men det beror på att alla människor är så olika och mycket i sjukvården är gissa lite och göra som förra gången och hoppas att det går lika bra som då... Frustrerande!

Hoppas ni mår bättre snart! kram

• livet från ljusa sidan

Vad skönt att höra och att du fått svar och fått träffa honom!!

Håller alla tummarna för att det går åt rätt håll nu!

kram kram

Svar på tråden Är så rädd att förlora min man, han har t-cellslymfom.