• Sussie1975

Robinson.. Några här som sökte?? :-)

Bara lite nyfiken om det var fler än jag som sökte till årets Robinson?
    Det var 8000 sökande, så då är chansen stor att några här sökte och var ev på casting kanske?
    kan meddela att jag är en av dom "lyckliga" jag fick chansen och tog den.
    Jag åkte iväg till Karibien och spelade in Robinson
    Mitt livs äventyr....... så kul och varit med om detta tuffa äventyr
    Jag har haft ett längre uppehåll här, men nu är jag tillbaka

• Svar på tråden Robinson.. Några här som sökte?? :-)
  • Jag bryr mig inte vad ni tycker

Roligt.

• SVejsan

Och jag som trodde att man var ålagd att hålla tyst om medverkan genom sitt kontrakt tills tv-kanalen offentliggjorde deltagarna och att man annars riskerade skadestånd osv.

Men det kanska är släppt nu - vad vet jag ...

• elektra1

Vad kul Grattis. Ska titta på det när det börjar.
    skulle inte kunna söka, skulle aldrig visa mina håriga ben i tv ;-P

• Linda88

Det var ju längesen Expressen (tror jag det var) offentliggjorde årets deltagare.. vem som vinner osv. har dom däremot tystnadsplikt om såklart! En "hemma på byn" var också med i Robinson i år.

• Sussie1975

SÅKLART att det är offentligt, annars skulle jag ju inte skriva det här Det finns bilder på tv 4 hemsida.

• Sussie1975

Det blev offentligt 15 augusti i Expressen & Aftonbladet, ja överallt helt enkelt. Och reklamen rullar nu på tv.
    Var det några här som sökte eller var på casting, det var min fråga?

• Linda88

Sussie, när Robinson börja sändas? Jag bor i Norge just nu och vill för allt i världen inte missa den här säsongen.. Hoppas bara det funkar på Tv4Anytime! Vissa program, Idol t.ex., får ej visas i andra länder än Sverige pga rättighetsskäl

• Sussie1975

21 november sparkar det igång

• Jess69

Var det inte du som frivilligt hoppade av programmet efter bara några dagar?

• Sussie1975

HAHA, efter en vecka japp! Jag blev magsjuk och kräktes en vecka, så där gick gränsen för mig. Hälsan först! Vill komma hem som den mamma man är :)

Svar på tråden Robinson.. Några här som sökte?? :-)