• Anonym

Varför är det lättare att komma när jag blir rövknullad än vaginalt?

Samma visa varenda gång, när vi har sex så har jag jättesvårt för att komma när jag blir påsatt vaginalt, men tar han mig i röven så kommer jag på en gång.

Kan det verkligen vara normalt?
    Är det någon annan som känner igen sig eller är det bara jag?

• Svar på tråden Varför är det lättare att komma när jag blir rövknullad än vaginalt?
  • Shadilly

Det kan vara så att med hans form och slidans vinkling är det lättare för honom att komma åt G-punkten genom analsex, även om det är lite av en "omväg"

• Anonym

Sen är det ju lite "kinky" också. Vilket gör det extra spännande..men jag håller med..kommer lättare av analsex.

• Anonym (TheMan)

Det är så för min fru med. Har hon lite svårt att få orgasm så är det bara att byta hål, då går det med raketfart ;)

• Anonym
    Shadilly skrev 2009-10-31 04:04:02 följande:
    Det kan vara så att med hans form och slidans vinkling är det lättare för honom att komma åt G-punkten genom analsex, även om det är lite av en "omväg"
    Ja, det låter vettigt. Det kanske är så. Han får väl försöka hitta G-punkten den vanliga vägen med för trots allt så är det skönare att bli påsatt vaginalt.
  • BigMama08

Dels att han kommer åt g-punkten genom slidväggen men också att denna typ av penetrering orsakar starka reflexmässiga sammandragningar i bäckenbottenmuskulaturen. Det gör att orgasmen får en rejäl skjuts och blir mycket starkare. Eller att det bara blir lättare att få orgasm.

• datub

jag tror G-punkten flyttas bakåt,när kvinnor passerat 30-40 års ålder.
    Därför G punkten får beröring,och många kvinnor får t.o.m multi orgasm,när de har anal sex.

Jag har träffat kvinnor som ha haft svårt att få orgasm vaginalt,men de fick många orgasm ,när de har haft anal sex.
    Så det gäller att göra rätt sätt.

• Anonym
    datub skrev 2009-11-02 23:03:25 följande:
    jag tror G-punkten flyttas bakåt,när kvinnor passerat 30-40 års ålder.Därför G punkten får beröring,och många kvinnor får t.o.m multi orgasm,när de har anal sex.Jag har träffat kvinnor som ha haft svårt att få orgasm vaginalt,men de fick många orgasm ,när de har haft anal sex.Så det gäller att göra rätt sätt.
    haha, å det kändes ju bra att höra, jag som är 24 år.
    Min fitta har blivit gammal...

Hur långt in ska G-punkten sitta då? Vi hade sex inatt men han fick ta den där bak så kom jag för det gick inte som vanligt.
  • Anonym (nyfiken)

Gör det inte ont med analsex?? har aldrig testat och kommer nog aldrig göra det heller men e nyfiken varför folk vill testa?:P hur var er första gång genom analen?

• Binary
    Anonym (nyfiken) skrev 2013-04-06 11:31:46 följande:
    Gör det inte ont med analsex?? har aldrig testat och kommer nog aldrig göra det heller men e nyfiken varför folk vill testa?:P hur var er första gång genom analen?
    om det gör ont, görs det fel :-P

uppvärming och massa glidmedel.

Börja med ett finger, ta det sakta, fingerdel för fingerdel, sedan successivt öka till 2 fingrar, sedan kanske en leksak, beroende på storlek, sist kuken. Om det gör ont, backa till föregående steg.

Glidmedel tar man tills det räcker, sedan lite extra
    sextankar.nu - En mans tankar om sex
  • Smecker
    Binary skrev 2013-04-06 13:04:25 följande:
    om det gör ont, görs det fel :-P

uppvärming och massa glidmedel.

Börja med ett finger, ta det sakta, fingerdel för fingerdel, sedan successivt öka till 2 fingrar, sedan kanske en leksak, beroende på storlek, sist kuken. Om det gör ont, backa till föregående steg.

Glidmedel tar man tills det räcker, sedan lite extra
    Nåja. Det finns olika sorters smärta.. all smärta är inte fel.
    Är du bara pantad eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • Anonym (Manlig)

Ett par av mina ex upplevde samma sak, de fick kraftigare och intensivare orgasmer om vi hade analsex än om vi hade vanligt sex. För den ena av dem var det snarare ett måste för att få orgasm, om jag inte slickade henne. 

Jag tycker du ska slappna av och njuta av sexet, och dina orgasmer du får av analsex! Glad 

• Anonym (Vill också)

Blir lite avis när jag läser om er som får orgasm när ni har analsex. Vilken ställning brukar ni använda? Jag har aldrig känt att det varit nära någon gång, även om det är skönt. Jag kommer normalt av ren penetrationssex. Klitoris stimmulering går helt bort för mig. Det har motsatt verkan på mig.

Så vilken ställning använder ni som kommer av analsex utan att stimmulera klitoris?

• Anonym (Vill också)

Ingen som vill berätta?

Anonym (Vill också) skrev 2013-04-11 01:01:51 följande:
    Blir lite avis när jag läser om er som får orgasm när ni har analsex. Vilken ställning brukar ni använda? Jag har aldrig känt att det varit nära någon gång, även om det är skönt. Jag kommer normalt av ren penetrationssex. Klitoris stimmulering går helt bort för mig. Det har motsatt verkan på mig.

Så vilken ställning använder ni som kommer av analsex utan att stimmulera klitoris?
  • Alcyone

Hålen har väl bytt plats..
    Var har hon munnen?

Svar på tråden Varför är det lättare att komma när jag blir rövknullad än vaginalt?