Ännu en fråga om borttappad plånbok !
Hej, jag har precis hittat till detta intressanta forum ! Jag är relativt ny på FL.
Jag blev glad när jag såg att det finns flera här inne som kan "se" saker. Jag har nämligen tappat bort min plånbok och jag mår jättedåligt för detta varje dag ! Det har blivit en sak som jag går och deppar över och har som en "tagg" i mig hela tiden.
Jag vill inte anmäla den till polisen, skaffa nytt körkort, osv..för jag hade precis ordnat ett nytt körkort med en bild som jag var jättenöjd med.
Jag skickar ut en fråga i natten: Kan någon se min plånbok?
Den försvann någon gång i februari-mars i år. Den är röd och beige/vit-randig från H&M, i tyg. Den är ganska platt och knäpps med en tryckknapp. I den ligger körkort, Lindex kort, Åhlens kort, Visa kort och eventuellt ett par hundra i sedlar. Jag vet att jag hade den när jag satt och betalade en sak med mitt Visa kort via internet. Det var vid min mans dator i vår hall.
Men jag tror också att jag har haft den med mig ut efter det, är inte säker. Jag hade då på mig en beige kappa med väldigt "trånga" fickor på snedden. Kanske den ramlade ut ur en av dem? Men jag har också en känsla av att jag lagt den någonstans inne. Jag brukade ofta förvara den på vår hatthylla som är brun och har små fack.
Nu har ni fått lite fakta om detta och jag hoppas att någon vill göra ett försök! Ni ska få tusen kramar från mig om ni försöker. (via cyber rymden, men ändå..)
Det börjar bli lite jobbigt att använda makens plånbok hela tiden....
/Hallonsnöre