• Audrey Hepburn

Har du en blogg?

Jag är så trött på att de bloggar jag följer inte uppdateras mer än max en gång om dagen. (Själv försöker jag uppdatera minst 3 ggr per dag.)

Så jag behöver hitta nya roliga bloggar att läsa.
    Så tipsa mig om era bloggar och skriv gärna en liten rad om vad den handlar om.

daltonsmorsa.blogg.se/

• Svar på tråden Har du en blogg?
  • La Lola

Jag bloggar här på FL.
    Skriver om sånt som händer i mitt liv bara....inget värdsligt alls.....

*mamma till Alma 9 år och Hedda född 13 mars-09*
  • Fjärilen235

Hum mycket underligt, mitt förra inlägg plockades bort från denna tråd

Har två bloggar, vill ni veta adresserna skriv i min gästbok

• La Lola
    Fjärilen235 skrev 2009-11-01 23:21:01 följande:
    Hum mycket underligt, mitt förra inlägg plockades bort från denna tråd Har två bloggar, vill ni veta adresserna skriv i min gästbok
    Skulle tro att det beror på att du länkade till metrobloggen. Det får man inte eftersom man tjänar pengar på antal besök, om jag förstått saken rätt?
    *mamma till Alma 9 år och Hedda född 13 mars-09*
  • Ts Mamma

Jag bloggar, men inte tre gånger om dagen. Jag har ju familj, jobb och annat att göra än att sitt avid datorn. Jag försöker uppdatera en gång per dag i alla fall men tyvärr ibland kan det gå en vecka...

Om den är läsvärd, tycker jag inte handlar om hur ofta den uppdateras utan vad och hur det skrivs i den.

madi-cken.blogspot.com

• Madski

Jag skriver om mitt liv tillsammans med min sambo och vår underbara dotter Alva som föddes i september. Skriver om allt och inget titt som tätt ;) Så det är bara att kika in i vårt liv om du vill ;)

www.ettplusettblirfler.blogg.se

• ingridmarie

Jag bloggar när jag känner att jag har inspiration till det. Men oftast blir det en gång om dagen.

Bloggar om inredning, religion, mig själv och mitt liv, livet med panikångest, socialfobi och arbetssökande.

www.delicate-dreams.blogspot.com/

Svar på tråden Har du en blogg?