• Audrey Hepburn

Har du en blogg?

Jag är så trött på att de bloggar jag följer inte uppdateras mer än max en gång om dagen. (Själv försöker jag uppdatera minst 3 ggr per dag.)

Så jag behöver hitta nya roliga bloggar att läsa.
    Så tipsa mig om era bloggar och skriv gärna en liten rad om vad den handlar om.

daltonsmorsa.blogg.se/

• Svar på tråden Har du en blogg?
  • Mrs Winter

Det är inte att begära att folk skall sitta framför datorerna o uppdatera 3 ggr per dag.

Ett påspacklat skal är ej allt.
  • Mrs Winter

Själv uppdaterar jag 1 g/dag ungefär.Ibland inte det.Sitter nu o uppdaterar.

Ett påspacklat skal är ej allt.
  • treungar

Jag gillar egentligen inte bloggar som uppdaterarallt för ofta. Det blir så jobbigt att läsa genom en massa hela tiden men är det korta, lättlästa inlägg är det ok tycker jag. Själv uppdaterar jag när jag har något att skriva. Oftast minst två gånger om dagen, ibland mycket oftare:)
    Känn dig fri att snoka runt:)
    treungar.blogspot.com

• Audrey Hepburn

Mrs Winter skrev 2009-11-01 17:36:59 följande:

Det är inte att begära att folk skall sitta framför datorerna o uppdatera 3 ggr per dag.
    Ja nu var ju detta skrivet med en ironisk ton, kräver ingenting av folk. Men en blogg som uppdateras mer än en gång i veckan är desto roligare att följa.
    Tack ni som delat med er av era bloggar, ska genast in och spana :)
  • Love74

Jag har blogg men uppdaterar den kanske en gång i veckan. En blogg som jag följer och tycker är jätterolig är Katrin Zytomierskas blogg http://www.finest.se/katrinshulman Hon uppdaterar flera gånger per dag.

♥ Felix 051105 ♥ ♥ BF 100321 ♥
  • Audrey Hepburn

Katrins blogg läser jag, har dock tröttnat lite på hennes alldeles för långa inlägg som man inte orkar läsa. Men kikar in där titt som tätt

• Quiet thoughts

jag bloggar på bambinidolce.blogg.se

bloggat 1 år där men sen i somras handlar bloggen mycket om vår dotter som fått diagnosen hjärntumör.
    ikväll fick hon dessutom ett epilepsianfall som nu kommer att utredas.

Kika gärna in, uppdaterar ganska ofta. och bloggar främst för min skull o för att kanske andra får en inblick i en barncancerfamiljs vardag eller att nån i vår situation finner "sällskap" i ensamhetskänslan.

Svar på tråden Har du en blogg?