• IdaN

Hjärtemax- åh så skönt att allt går framåt hoppas hoppas han inte drar på sig några baciller nu och att ni snart sitter hemma i erat eget hem.

Kram

• IdaN
    mammi85 skrev 2009-11-03 23:39:58 följande:
    har en annan fråga , just nu när allting har lagt sig så mår jag inte så bra som jag trodde, jag är oftas väldigt känsligt och drömmer mardrömmar som handlar om mitt dotter , allt med hennes hjärtoperation har satt sina djupa spår ! har ni oxå upplevt detta, att när allting har lagt sig då e det som en bomb som kommer ner! jag får oxå skuldkänslor när jag tex skriker åt dotter när hon inte ska göra vissa grejer!
    När Emilia var ca 6månader så fick jag en jätte deppression och fick börja gå hos en psykolog det var precis som om alla känslor kom i kapp mig då och jag mådde inte dåligt när hon var dålig så jag tror att kroppen är funtad så att den skyddar sig själv och inte mår dåligt när man är mitt uppe i det utan att man bearbetar det efteråt på något sätt. Kan än i dag fortfarande drömma mardrömar om operationer och sånt och nu är hon 2år.
  • IdaN

Hjärtemax jag håller alla tummar o tår för er. Hoppas verkligen att ni får åka hem snart o komma till det vanliga livet utanför sjukhusvärlden. Kramar

• IdaN

Hjärtemax är så glad att ni är hemma igen och hoppas att ni har det bra hela familjen Kramar

• IdaN
    Fungus skrev 2009-11-21 17:49:20 följande:
    Vad skönt att det var att hitta den här tråden! Känns mindre ensamt på ngt sätt...
    Välkommen till tråden

Hoppas att det kommer dröja ett tag tills tjejen behöver opereras.Fast det är jobbigt att inte kunna veta när det blir. Läkarna sa till oss att det kanske blir operation om 6 månader eller 3år men efter 5 veckor blev hon akut opererad första gången och sen 1 ½ år senare en gång till. Önskar er all lycka och minsta fundering skriv till oss här i tråden

Kram
  • IdaN

lady zz skrev 2009-11-21 22:22:00 följande:

Hej alla hjärtebarns föräldrar. Har funderingar angående hjärtebarn o denna ständiga mat stress.
    Hej!

Jag har inget direkt bra råd till dig men våran dotter äter jätte dåligt och har alltid gjort det är 2 år nu men dom kan inte svara på vad det beror på bara att hjärtebarn är såna. Men hoppas att dom kan ge er svar på vad det beror på. Många kramar ifrån mig o Emilia
Svar på tråden HJÄRTEBARN