HJÄRTEBARN
Hej det var ett tagsen jag skrev eller kollade in på denna tråden men nu de 6 sista veckorna har Filip varit sjuk mer eller mindre konstant.
Kanske en kort pres om mig o min son för dom som ej kommer ihåg
Jag bor själv med min son Filip. Skiljde mig i sommras med Filips pappa.
Nu bor vi Trollhättan i en 2:a och trivs toppen med det. Har fullt stöd o hjälp av min underbara mamma som bor 2 km från oss.
Jag är uppvuxen i Trollhättan,
här har jag bott sen jag var 1½år,
är adopterad från Indien/Calcutta.
sen har livet rullat på i full fart.
Filip föddes i vecka 34+3 o föddes med allvarligt hjärtfel och en komosom avikelse som kallas 22q11! När Filip är Frisk och pigg liten 3åring så är han
Han är en pigg o busig kille som är 3år.
En riktig teater och musik stjärna.
Han är sällan ledsen eller arg,
Filip har nästan alltid leendet och skrattet med sig, min lilla clown.
Bästa han vet just nu Moraträsk, Madagaskar filmen och popmusik alltså allätare.
Han har syrgas på heltid sen ett år tillbaks
pga av sina lungor som har jobbigt o ge tillräcklig med syre till blodet annars.
" Snälla Filip, bli frisk snart, Nu har du varit sjuk i 1 mån o en vecka, var av 2 veckor på sjukhus, Nu på Torsdag blir det iallfall Östrasjukhuset i GBG med lilla ♥ , hoppas de kommer fram till nått vettigt hans ♥ läkare.
Tror att när allt har varit sååå lugnt o stabilt i 1år så glömmer man ju allt som va så jobbigt, me......nar vi bodde ju endå på sjukhus i 2ÅR innan, så.blir det en liten chock igen
Är vaken med ♥ , han sover inte så bra, har två timmars skift just nu, eftersom jag har turen att jag har stöd o hjälp av "Bästa Maggan" från idag Måndag, tills på Onsdag, Hon är min egna lilla klippa när det är tufft kring oss♥"
från min blogg 1/12-09.
Lady zz: Detta är alltså Filips mamma , Det är min son som med har 22q11 som Norpansnorpan , berättade om. som hon berättade har vi kännt varann sen hennes lilla dotter me testa om hon hade 22q11, vi har setts IRL 4 -5 gånger nu.
berättar om vad de sa på Östra efter vi varit där på Torsdag
syns här snart puss o kram