• Tifastar

HJÄRTEBARN

(råkade visst posta innan jag var klar =S)

Fort... blå om läpparna och i munnen...
    hur länge ska man vänta med att ringa läkaren på barnmottagningen?

• Tifastar
    2små2stora skrev 2009-11-29 20:22:45 följande:
    Ring i morgonbitti. Bättre att kolla en gång för mycket.
    Ja känns ju bättre att göra det. Åtminstone kolla saturation.
  • Tifastar

Mamma ET: Julian hade sond tills efter glenn... så för oss var det en stor skillnad. Nu var det ett år sen han gjorde sin glenn o han äter "bra" ännu *peppar peppar* Han är liten i maten man han får i sej det han ska =)
    Skönt att allt gick smidigt o fort för er =)

• Tifastar

Lilla My =) Vad underbart att höra att han mår så bra och sat på 94 =)) Det är kanon.

• Tifastar

Vi avslutade vår julafton med att sova på sjukhuset =( 41,4 graders feber och ingen mat eller vätska dög till Julian.

Låg inne över natten och juldagen med dropp... så han piggade på sig framåt eftermiddagen igår... vi fick åka hem i hopp om att han skulle börja äta o dricka.

Idag har han dock sovit hela dagen och endast ätit 100 ml välling... 4:e dygnet med febern nu *suck*
    Fast den är nere på 39,4 nu iaf...

• Tifastar

Det där med hosta och hjärtsvikt... Julian har haft hosta i flera veckor men när läkaren lyssnat på hans lungor så sa dom att det lät fint i lungorna... men kan Julian ha hjärtsvikt endå? Fast dte låter bra i lungorna menar jag...

• Tifastar

Hjärtemax: Ja den här tråden har hjälpt en mycket i tunga stunder. Alla här inne är omtänksamma och goa =)

• Tifastar

Låjsan: Förstår din ångest inför tcps men du ska se att det kommer gå fin fint =) Själv ska vi ju vänta ett drygt år till på Julians... på gott o ont känns det som.
    Fattar forfarande inte varför det skilljer 1,5 år mellan op i gbg o lund =S

Gott nytt år på er alla barn och föräldrar.

• Tifastar

Låjsan: Jag tänker på er så att dte knakar idag. Tänder ett lyckoljus här på bordet nu =)

Hjärtemax: Vilken kämpe han är =) Hoppas nu att biopsin visar 0.

• Tifastar

Ja är beroende av i vilket landsting man tillhör. Här i Gävleborg tillhörde vi Lund fram tills nån månad innan vår son föddes.... så nu mere är det Gbg som gäller här.

• Tifastar
    Gunsan75 skrev 2010-01-20 09:27:06 följande:
    Idag ska jag beställa en låda hjärtepins. Är det fler här som kommer sälja dem? Jag kommer att sälja en del och ge bort en del som gåva, de får pins i stället för en blomma som tack för all hjälp under Alice sjukhusvistelse.
    Jag vill sälja hjärtepins men har bytt mejl  och kommer inte åt adressen till personen som jag mejlade och betsällde av förra året =(
    Nån som har en mejladress dit?
    Jag vill sälja 2 lådor =)
  • Tifastar

Låjsan: Det måste vara rekord =) 13 dagar är ju kanon. Till oss sa dom att  vi skulle räkna med 6-8 veckor på sjukhus efter TCPC =S

Svar på tråden HJÄRTEBARN