HJÄRTEBARN
(råkade visst posta innan jag var klar =S)
Fort... blå om läpparna och i munnen...
hur länge ska man vänta med att ringa läkaren på barnmottagningen?
(råkade visst posta innan jag var klar =S)
Fort... blå om läpparna och i munnen...
hur länge ska man vänta med att ringa läkaren på barnmottagningen?
Mamma ET: Julian hade sond tills efter glenn... så för oss var det en stor skillnad. Nu var det ett år sen han gjorde sin glenn o han äter "bra" ännu *peppar peppar* Han är liten i maten man han får i sej det han ska =)
Skönt att allt gick smidigt o fort för er =)
Håller tummarna för att Filip snart ska må bättre.
Lilla My =) Vad underbart att höra att han mår så bra och sat på 94 =)) Det är kanon.
God Jul alla hjärtebarn och föräldrar /Julian med familj
Vi avslutade vår julafton med att sova på sjukhuset =( 41,4 graders feber och ingen mat eller vätska dög till Julian.
Låg inne över natten och juldagen med dropp... så han piggade på sig framåt eftermiddagen igår... vi fick åka hem i hopp om att han skulle börja äta o dricka.
Idag har han dock sovit hela dagen och endast ätit 100 ml välling... 4:e dygnet med febern nu *suck*
Fast den är nere på 39,4 nu iaf...
Det där med hosta och hjärtsvikt... Julian har haft hosta i flera veckor men när läkaren lyssnat på hans lungor så sa dom att det lät fint i lungorna... men kan Julian ha hjärtsvikt endå? Fast dte låter bra i lungorna menar jag...
Jo anna: Japp den är äntligen över =) *peppar peppar*
Hjärtemax: Ja den här tråden har hjälpt en mycket i tunga stunder. Alla här inne är omtänksamma och goa =)
Låjsan: Förstår din ångest inför tcps men du ska se att det kommer gå fin fint =) Själv ska vi ju vänta ett drygt år till på Julians... på gott o ont känns det som.
Fattar forfarande inte varför det skilljer 1,5 år mellan op i gbg o lund =S
Gott nytt år på er alla barn och föräldrar.
Låjsan: Skickar lite styrke kramar till er inför måndagens TCPC.
Låjsan: Jag tänker på er så att dte knakar idag. Tänder ett lyckoljus här på bordet nu =)
Hjärtemax: Vilken kämpe han är =) Hoppas nu att biopsin visar 0.
Låjsan: Det var snabba ryck =) Underbart att höra.
Ja är beroende av i vilket landsting man tillhör. Här i Gävleborg tillhörde vi Lund fram tills nån månad innan vår son föddes.... så nu mere är det Gbg som gäller här.
Låjsan: Det måste vara rekord =) 13 dagar är ju kanon. Till oss sa dom att vi skulle räkna med 6-8 veckor på sjukhus efter TCPC =S