HJÄRTEBARN
Ny tid IGEN, 8 dec.
Ny tid IGEN, 8 dec.
Vincent har typ just paserat 12kg och han är 2år och 2månader..
Ni som gjort tcpc, Hur lång tid före operationen var ert barn frisk. Var dom helt friska 2 veckor före operationen ? alltid ingen hostning eller snuva och då menar jag minsta lilla.
Vincent har varit snuvfri i några dagar, men idag kom det tillbaka igen..
JAG GER UPP!
Tänkte påminna alla som har facebook att gå in på detta och anta utmaningen :)
http://www.facebook.com/home.php?#/event.php?eid=182221331266&index=1
Är om hjärtebarnsfonden!
Har jag fel om jag säger att det finns en mamma i denna tråd, eller har iaf funnit en mamma med en son som har catch 22. Har inte sett till henne på ett tag faktiskt. men det ska finnas ett hjärtbarn här som har catch 22. vet bara inte vart hon finns att finnas.
MoM: Duktigt jobbat :)
Tänkte uppdatera lite om jag inte redan gjort det, minns inte.
Vincents operation kommer kanske flyttas till våren eftersom han aldrig blir frisk nog för att få opereras. Får nog veta nästa vecka, det känns faktiskt lite skönt för vi har tagit denna väntan riktigt hårt och att kunna gå ut utan att vara rädd för att bli förkyld känns som en lyx. Han kommer börja om på dagis och jag kommer kunna börja ha ett socialt liv och förbereda mig för skolan som jag ska börja efter jul. Kanske låter egoistiskt, men jag tror att det är för det bästa. Vincent var frisk hela våren och sommaren som var utan nån syptom för sjukdommar och jag förväntar mig samma 2010.
:)
Vilken hostmedicin får era enkammarhjärtisar äta??
Små Hjärtan skrev 2009-12-16 11:40:07 följande:
Små Hjärtan skrev 2009-12-16 16:14:46 följande:
Jag vet att det pratas om detta tidigare och jag vet att jag fått höra svar, men nu minns jag dom inte.. så jag frågar igen. förlåt! :)
Men vi ska ha barn i AUG och nu har vi fått tid i Umeå på Spec.mödravården för Riktat UL Hjärta, i vecka 15 (14+2) Är detta inte lite väl tidigt, vad jag minns från era erfarenheter så gjorde ni dom senare.. Kommer dom kunna se något? Och isf tror ni att vi kommer få ny tid. Dom ville ha tidig tid för att OM det skulle vara stora fel så skulle man ha chans för att göra sen abort. men Ja, jag känner att det nästan är tidigt i vecka 15. Jag har inte funderingar på sen abort utan litar på hjärtläkare och kirurger och är inte rädd för ett hjärtbarn till.. Men vill iaf vara förberedd.
flyttad = ny tid.