• yossis

Vi från BF Maj-tråden - Nu har bebisarna anlänt nr 3 !!

{#lang_emotions_baby}Här FORTSÄTTER VI FRÅN BF-MAJ TRÅDEN FÖLJAS {#lang_emotions_baby}

NU NÄR BEBISARNA KOMMIT

Jätteroligt att vi fått följas under våra graviditeter , nu är vi inne på nästa kapitel 6-9månader {#lang_emotions_laughing}

Här kan vi dela allt mellan himmel och jord, och ge varandra råd och tips i vardagen som småbarns föräldrar. Inget är för stort eller för litet att diskuteras.
    Hoppas ni hänger på ett tag till!!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-02 04:53
    Bildtråden nr 3.
    www.familjeliv.se/Forum-11-303/m49072007.html
  • Svar på tråden Vi från BF Maj-tråden - Nu har bebisarna anlänt nr 3 !!
  • Snuttan77

Nu håller Hugos tand i överkäken äntligen på att spricka igenom!{#lang_emotions_surprised} Som det har gnällts och gnagts här i flera veckor, den syns och tandköttet är väldigt svullet och rött runt om, nu kanske det lugnar sig ett tag, eller så blir det som med första tänderna att den bredvid kommer om 2 veckor oxå. Idag ska vi äntligen komma iväg och fixa andra vaccinationssprutan, hoppas vi slipper vänta allt för länge.

Ida 7:e mars-06 Hugo 11:e maj-09
  • 5barnsmamman

Hej alla
    Har inte läst tillbaka alla sidor, det var en del sen sist jag tittade in
    Hoppas alla mår bra!
    Vi mår toppen, Signe växer och har börjat åla runt lite.

Jag bloggar en del och just nu har jag en tävling på bloggen om en namnmössa från älskade hjärtergryn. Jättefin!!
    Så blir ni nyfikna och vill vara med så kika in, alla kan vara med!!

cacemillas.blogg.se

• Snuttan77

Jag har oxå en blogg, skriver då och då när andan faller på och tiden finns. http://idahugo.blogg.se

Idag har jag en febrig son, andra vaccinationen togs igår och sen dess är det gnälligt och febrigt, tyvärr är han som mig och har svårt att sova vid feber så det blev bara en dusch jag hann med själv innan han vaknade nu på fm. En tand i överkäken jobbar sig fram just nu så det är ganska gnälligt och jobbigt, det gnags konstant men däremellan kommer ett "mamma", kul!

Ida 7:e mars-06 Hugo 11:e maj-09
  • skruttan35

Alfred är oxå febrig idag då vi oxå tog vaccination idag, storebror har jag inte hunnit kolla tempen på ännu.

Upptäckte idag att Alfreds ena hörntand där uppe har gått igenom men inte de två där fram, kommer att se lite lustig ut ifall inte framtänderna kikar fram nu oxå.
    Trodde att det var hörntänderna där nere som skulle spricka ignom för det är där han gnor hela tiden med fingrarna.

(¯`°?.¸ ღ William 11/7-07 & Alfred 29/4-09 ღ ¸.?°´¯) skruttan80.blogspot.com
  • 5barnsmamman
    skruttan35 skrev 2010-01-26 10:23:20 följande:
    millis är jag - nu är jag med och tävlar! Det är jätte fina mössor
    roligt!!

HÄNG PÅ NI ANDRA OXÅ , HAR NI INGEN BLOGG SÅ STÅR DET HUR NI SKA GÖRA
    Signe är här 28-4-09
  • Jojo 85

Vårkollektionen på Me & I har kommit.. o det verkar som dom hört min önskan om en rosa medaljong klänning till mamma o barn för nu finns det det

Är det nån här i tråden boende i sthlm som säljer så handlar jag gärna av dej.. annars har jag skickat meddelande till Me & I.

Josefine 4 maj 2009 - jojossmultronstalle.blogspot.com/
  • Posh Nurse
    Jojo 85 skrev 2010-01-22 05:15:22 följande:
    strax innan kl 3 inatt ringde polisen för att dom tagit några killar på vår parkering som tagit av alla våra däck på bilen bilen står helt åt h*vete.. på en domkraft på vardera sida o så ner i backen så har min mamma lagts i på danderyds sjh för vida provtagning imorgon pga förhöjda levervärden.. trodde självklart att det var hon som ringde akut mitt i natten ..så det tackar jag ju Gudarna för att det inte var.. räcker med att min pappa gick bort april -08 nu har min man satt på alla däcken efter mkt om o men.. o då upptäckte vi ju att plasten under e TRASIG eftersom att dom satt domkraftarna där det passade dom o brydde sej ju självklart inte om bilen. så försökte dom få polisen att tro att dom hade fått lov att ta däcken/hjulen.. jo tjena.. när inte det höll så sa dom att det var en segenar kompis till min man vid namn Peter som sagt att det var ok.. WTF!!??!! även om det skulle vara så så har ju ingen kompis i världen rätt att bestämma det.. så vet inte hur dom tyckte att det skulle hjälpa dom?? Nu får dom gå fria då det inte är någon åklagare somjobbar den här tiden o man låser inte in.. utan en anmälan görs medans dom kan åka vidare o sno däck från nån annan.. KUL!! Vilken j*vla PISS lag vi har i sverige.. skyddar brottslingarna mer än dom som blir drabbade. På med handfägsle o släng in dom i en cell FÖR F*N!!! Nu kommer vi ju få betala en självrisk på typ 3000:- hur kul e d?? Man är ju inte gjord av pengar!!!Nä nu ska jag försöka sova innan Josefine vaknar (hoppas hon sover till 8 iaf) om jag kan komma till ro vill säga.. är så förbannat upprörd o ARG!!
    Jag har haft inbrott i bilen TVÅ ggr på ett halvår, bor i lilla Hjo liksom. De har varit upp på gården 2meter från vår dörr och borrat lås och ryckt airbagen. Sverige är ett MECKA för kriminella, vår lagstiftning hjälper förövarna (de har massor av rättigheter) och inte de drabbade...
    (¯`°?.¸ ღ♥ BF 2009.05.04♥ღ ¸.?°´¯)
Svar på tråden Vi från BF Maj-tråden - Nu har bebisarna anlänt nr 3 !!