Inlägg från: Melike |Visa alla inlägg
  • Melike

Min 1 o 1/2 åring får stora utbrott!!!

Min tös på 1 o 1/2 år får gigantska utbrott!!! e det normalt? nån mer som känner igen sig?
    jag vet aldrig vad eller varför de här utbrotten bryter ut o hon gråter konstant och okontrollerat i ca. 40 min!! Hon vill inte ha nånting hon slår mig o drar i mitt hår och är jätte arg! :( jag har en tös till på 5 år o hon va aldrig sånhär.
    Igår natt vid 01.00 vaknade hon o hennes pappa gick in till henne för o hämta henne till oss som han brukar göra, o hon blev vansinnig! när jag gick in till henne ville hon inte ha mig heller hon slände sig i sin säng o va som besatt!! jag tog upp henne o försökte lugna henne men det går inte kontrollera henne, hon river mig i ansiktet o slår mig o försöker slänga sig ner vad är det för fel på henne min snuttis som annars e så snäll o go???

• Svar på tråden Min 1 o 1/2 åring får stora utbrott!!!
  • Melike

ne asså hon pratar inte så värst mkt, mamma pappa, hej hejdå osv. enstaka ord... inget i hennes vardag har förändrats så vitt jag vet, hon har gått på dagis i snart 3 mån o det går jätte bra hon älskar dagis... men jag vet inte vad hon vill ha o hon verkar inte vilja ha nåt speciellt heller, eller så vill hon ha nåt o det blir inte som hon tänkt sig jag vet inte men jag blir så ledsen vet inte vad jag ska göra o hur jag ska ta det? ska jag lämna henne till o gråta färdigt eller ska jag fortsatta med att försöka hålla henne i famnen o vagga så gott det går.?

• Melike

åå tack för tipsen! det ska jag verkligen tänka på! hon verkar må bra idag vi får se... :)

Svar på tråden Min 1 o 1/2 åring får stora utbrott!!!