• Anonym

Spraygrädde

Hoppas att jag får skriva detta här, jobbigt om jag får anonymiteten indragen. Tycker bara inte om att lämna ut mig när jag skriver om sex, tycker det är privat!
    Måste bara höra om fler har upplevt samma sak.
    Min pojkvän och jag hade sex och tänkte prova det som alla pratar om; Att använda grädde. Vi sprayade varandra med spraygrädde, och visst, det var väl kul, men efter ett tag kom den... Stanken!!!
    Det luktade surt i hela rummet! Och på våra kroppar! Det hjälpte inte ens att vi duschade! Min pojkvän som klarar det mesta höll nästan på att kräkas av stanken! Nej fy, det gör vi aldrig om!

Någon mer som råkat ut för samma sak? Kanske med någon annan form av mat?

• Svar på tråden Spraygrädde
  • Tesie

hehe, okey, då vet man vad man INTE ska testa!

• Lilla Linnéa

Hihi.. kan inte låta bli o skratta lite. *S* Kanske ni ska ta kolasås nästa gång?

• Anonym

Tesie
    Nej, usch, testa inte det! Förstår inte hur folk kan tipsa om det!

Lilla Linnéa
    Hmmm, kanske skulle ta och göra det. Då fastnar man väl istället, hihi

• ÄngelBängel

Jag skulle inte heller rekomendera honung. Jag såg ett Oprah där var det ett par som hade gjort det och sedan hade de honung i hela huset, inklusive på katten Det verkar sprida sig av sig självt

• Lilla Linnéa

Ja det blir nog kanska kladdigt... *S*

• Tesie

Hälla snaps i naveln kanske?

• Lilla Linnéa

Tesie, snaps?! Hihihi, sjukt det skulle va!

• Tesie

Lilla Linnéa, japp, men det skulle bli lite skojigt efter ett par snapsar, eller kanske Martini i naveln o en liten oliv i oxå, men då gällder det att ha djup navel

• Anonym

Ingen mer som provat grädde? Vill höra om ni har samma erfarenhet...

• Anonym

har provat grädde men inte värst mycket =) tog ni mycket eller bara lite det luktade inte om oss i alla fall

• Anonym (bodypaint)

jag rekomenderar BodyPaint MIntchoklad,,,såååååååååååå god hahahaha och så är det ju speciellt för detta ämne med brukar använda den då och då hihi

även jag anonym då jag inte vill gå ut med mitt sexliv öppet här

• Anonym

Ja, vi tog nog rätt mycket

(bodypaint)
    Aha, om man nu vågar testa något annat. får det bli det då

• skruttis11

jag å min man har provat grädde men jag tyckte inte det lukta surt =) ni kanske hade en som var gammal =)

men cola sås wow säger jag bara det tar jue en stund innan det går bort så resten kan ni lista ut

• Anonym

skruttis11

Vad konstigt! Det kanske är just spraygrädde som luktar illa då, för gammal var den inte

• Hapy

Hihi..stackars er..jag kan också avråda er att testa chokladpudding om ni ska ha romantik,hihi, jag har testat det å det blev bara skratt av det hela för det såg ju ut som annat som man hade kletat på kroppen..men det var ju ju roligt men en romantikdödare,hahaha...det hände för ca 4 år sedan..inget att rekomendera.

• elinina

man kanske inte ska spraya ut en hel flaska på kroppen utan mer små klickar lite varstans...
    men visst kan förstå att det stank...
    samma med en kompis som testade SMÖR...uuuuuuuuuuuuu... DET va äckligt sa hon, höll på å spy bara hon talade om det... *huvva*

• Anonym (mums!)

Vi har provat grädde... Det gick hur bra som helst (alla gångerna)! Men det var förståss inte så stora mängder... Vi använde det bara till "förspelet". Ett tips är väl att inte använda mer än man orkar "slicka i sig" och att duscha direkt efteråt...

• 1980 längtar

Hej!

Jag uppmanar ingen att använda alkohol när man har sex, vi gjorde det och man kan göra mycket mysigt och mumsit med tex snapsar i naveln, lite whisky på rätt ställen att kunna slicka i sig...

Det funkar nog med vanlig saft eller dricka också om man vill ha ett alkoholfritt alternativ!!!

Svar på tråden Spraygrädde