Lina: Kul med ett till ställe! Här i Skellefteå har Leos nyss öppnat.
I vårt sovrum har vi två olika bruna tapeter på två väggar och vit tapet på de övriga två. Låter lite konstigt men det blev jättebra. Den brunar är samma botten på men med olika mönster, blommig på den ena och randig på den andra. Vi ville inte ha brunt överallt eftersom vi var rädda för att det skulle bli för mörkt.
Det kan dock bli flytt för oss här i vår. Inte till hus dock, som är vår största önskan, utan en annan hyreslägenhet. Privat, större och bättre utemiljö. Det är Mickes syster som ska byta och då skulle hon kolla om vi kunde ta över. Det enda problemet blir med dagis eftersom det ligger på andra sidan stan. Men vi får se!
Nu måste jag plugga. Läser två kurser, båda på halvfart, och sedan gör jag praktik på heltid plus att jag måste söka jobb också. Pratade med en väldigt tvär man på arbetsförmedlingen i fredags och var inte så glad efter det utan skickade in 16 ansökningar, bara för att de ska bli nöjda. Idag är jag dock hemma med sjukt barn. Feber. Nora hade över 39 när vi kom hem igår så nu är båda barnen hemma. Tänkte passa på att plugga lite medan den ene sover och den andre spelar TV-spel
.