Inlägg från: kollberg1 |Visa alla inlägg
  • kollberg1

Umeåmammor hösten 2005 (19)

tack för att du skrev i min gästbok. jag läser ibland, men jag måste ge familjeliv en paus eftersom jag blir helt manisk på gravid symtom trådar, kollar andras gravidtester osv... usch.

• kollberg1

ooohhh Elsa ligger i feber halsont och ont i hela kroppen. Jag och johan är på lyxresa i warszawa.. det känns inte bra

• kollberg1

åh umegullan - jag lider med dig!!! med tanke på allt som händer kring dig nu!!!

här händer det inget på bebis fronten heller... denna månad har jag köpte en massa dunder piller, magiska drycker och allt möjligt som på riktigt ska göra en gravid

• kollberg1

om ni känner för lite julkänsla så är ni välkomna på korskyrkans julmusikal. Elsa spelar ängel med liv och lust!!! sjunger och gestikulerar för hela slanten

• kollberg1

okej.. nu undrar jag .. HUR FAN BLIR MAN GRAVID!!!!???

är det någon v er som det tog lång tid för? jag börjar ju oroa mig. helst när man börjar läsa om sekundär barnlöshet osv.. ibland är familjeliv ett orosmoment.

• kollberg1

åhh tack alla för allt ni skrivit. jag blir alldeles tårögd. det känns som om man är ensam i världen eftersom ingen direkt skriker ut att man försöker få barn. när man läser på familjeliv blir jag bara deppig av alla som inte lyckas.
    förut var jag manisk med olika tester hela tiden, nu har jag slutat.

många säger- ja men du har ju ett barn, njut av henne. det gör jag ju, men hon är också ledsen och vill ha en bebis. det känns så stressande att det blir så långt emellan.

tre av mina kompisar som haft svårt att bli gravid har varit hos en massör el- nåt liknande vid namn Doris. alla blev gravid på en gång. hon vill inte säga att hon har den förmågan, men antyder lite ditåt. jag har inte varit där... men vi får väl se.

• kollberg1

MEN KAKSMULAN... HERREGUD!!!!! jag har inte varit inne så mycket och jag har missat att du fått bebisarna. grattis grattis grattis!!!! har du beskrivit hur allt gått till? isåfall får jag söka mig längre bak.
    storasyskonen ser mäkta nöjd ut!

• kollberg1

Kakis.. vet dom varför du blödde så mkt?

busfröet. jag har fått bearbeta min man försiktigt och taktiskt i 3 år innan hann ville. jag vile ju efter typ ett år.. många tårar och många tankar. han hatade verkligen spädbarns tiden. nu är det ju en helt annan sak.

• kollberg1

nu kommer året då jag blir gravid!!! gottnytt år på er alla!

• kollberg1

grattis Lina.. att du har kunnat vara tyst så länga. jag skulle kunna hålla mig i .. få se.. en dag kanske!!

Svar på tråden Umeåmammor hösten 2005 (19)