Umeåmammor hösten 2005 (19)
Kakis: Shit vilken otur, vaccinet har enligt min chef 90% säkerhet så du måste ha maximal otur eller så är det något annat elände. Hoppas det går över fort och att småknoddarna ligger kvar och växer till sig ett tag till.
Själv for jag på Ålidhems vc idag efter jobbet och vaccinerade Jesper. Gick fort ändå men tyckte att det deras kösystem var ett skämt. Kändes meningslöst egentligen men när jag pratade med en överläkare på virologen sa han att om Jesper varit lite förkyld när Julia hade svinis så kunde den förkylningen ha varit som ett skydd för influensan eftersom kroppen inte brukar ta upp två olika virus på samma gång. Så om man ständigt är lite förkyld får man inte svininfluensa
Låter ju inte som någon höjdartillstånd det heller.
Jag har VARENDA helg uppbokat fram till jul
Förutom i helgen egentligen. Helt sjukt egentligen. Men nästa helg ska jag följa med J till hans mamma och gå på hockey i Övik sedan blir det nog bad på söndagen, helgen efter det är jag barnledig och ska ut och partaja på lucia och sista helgen innan jul har J bokat hotell i Lycksele då vi ska få gå på djurparken och barnen ska få träffa tomten
Det längtar Jesper verkligen till. Men en vardag skulle jag visst kunna träffas, fast svårt att rymmas alla någonstans om inte Hello kunde boka sin lokal för visst finns det kök där?? Då kan man ju köpa med sig typ såna här rullar med risgrynsgröt som man värmer i mikron eller nåt. Så jag röstar för grötmiddag