• nattwi

Ullared dokumentär. Riktiga deltagare? + - ?

Någon som störde sig lite på några av deltagarna i ullareds sokumentär?
    Jag gillade verkligen inte mor och son.
    Jag tyckte att barnfamiljen handlade för otroligt mycket pengar.
    Någon mer som har något att tillägga?
    Bra eller dåliga saker?
    Annars var allt spännande enligt mig. Kul att se att andra gillar att shoppa!!

• Svar på tråden Ullared dokumentär. Riktiga deltagare? + - ?
  • snövit8902

tyckte maggan o gittan va jävligt roliga.. o ja sonen o mamman va väldigt överdrivna tyckte ja..
    vore konstigt om man inte dök upp i tv rutan, varit där 2g när dom haft inspelning haha..
    ja de va helt sjukt som hon handla 11.000 o sen gå in igen.. dom måste va rika.. fast visserligen handla hon allt på gekås o inget hemma kännar hon nog lite på de men ändå

• nattwi
    snövit8902 skrev 2009-11-04 10:12:34 följande:
    tyckte maggan o gittan va jävligt roliga.. o ja sonen o mamman va väldigt överdrivna tyckte ja..vore konstigt om man inte dök upp i tv rutan, varit där 2g när dom haft inspelning haha.. ja de va helt sjukt som hon handla 11.000 o sen gå in igen.. dom måste va rika.. fast visserligen handla hon allt på gekås o inget hemma kännar hon nog lite på de men ändå
    mm goa göteborgare!!

mm 11000kr. Ingen liten slant inte. Själv när jag går dit så brukar det gå på en 1000lapp eller två. Men då köper bara det jag vill ha och behöver för tillfället. Men då åker man ju ca 2-3 gånger per år.
    Om man skulle behöva köpa ALLT där så hadedet nog blivit för 3000kr för två personer. Allt förutom kläder då.
Svar på tråden Ullared dokumentär. Riktiga deltagare? + - ?