Inlägg från: NennasuS |Visa alla inlägg
  • NennasuS

    Pärlgalningarna fortsätter i tråd nr 18...

    Idag var jag på hantverksförsäljning, vilken gick bättre än förväntat Fick även några beställningar, och nu undrar jag om någon vet var det finns lila ispärlor 8mm?? Hittar ingenstans!
    Sån lila ungefär --> shop.textalk.se/se/articleimage.php&image=1505084&fullwidth=0&fullheight=0


    ♥Emilia♥
  • NennasuS
    Pyttisens mamma skrev 2009-11-07 17:37:43 följande:
    Sirlig har en lila ispärla, 8 mm, men svårt att säga om det är rätt färg, för det står att den är lite varmare än på bilden... Hon kanske själv kan svara på om det är samma??
    Jag tittade på den men tror inte det är rätt.
    ♥Emilia♥
  • NennasuS
    PixieHallow skrev 2009-11-07 21:15:06 följande:
    Har precis sett liknande på denna sida:www.barapyssel.se/
    Tjej 83 skrev 2009-11-07 20:00:19 följande:
    har du kollar på www.barapyssel.se de har ispärlor, men vet inte storlekar o färger
    Tack för tipset, men tyvärr var de 12 mm,och jag behöver 8 mm.

    Men hojta till om ni ser nån annanstans så blir jag jätteglad.
    ♥Emilia♥
  • NennasuS

    Det verkar hopplöst att hitta såna 8 mm lila ispärlor...ingen som har några hemma i lager??


    ♥Emilia♥
  • NennasuS
    Tjej 83 skrev 2009-11-08 13:43:39 följande:
    deras 8 mm då? såg att de va slut men maila o fråga dem de kan ha dem hemma ändå.
    Dom såg mycket ljusare ut, men jag ska maila och fråga ändå. Tack för tipset
    ♥Emilia♥
  • NennasuS
    maggan75 skrev 2009-11-08 19:58:31 följande:
    La in två bilder i galleriet oxå på första sidan kolla där
    maggan75 skrev 2009-11-08 19:47:05 följande:
    Jag har lila  tror de är 8mm hur många behöver du??
    Tack så mycket, men jag har mailat med Joanna på barapyssel och hon skulle besälla in sådana. Men tack ändå

    Kom förresten inte in på din sida
    ♥Emilia♥
  • NennasuS
    maggan75 skrev 2009-11-09 22:04:53 följande:
    ok, va bra annars vet du vart det finns   Hmmm  vad konstigt , måste kolla inställningarna
    Nu kom jag in Vad fina smycken du hade gjort.
    Tjej 83 skrev 2009-11-10 10:23:05 följande:
    du har blockat alla som inte är inbjudna av dig :) ja kom inte heller in så...joanna på barapyssel är så trevlig! bra hon skulle köpa in lite.ska göra ett namnsmycke till svägerskan till nästa helg när hon fyller, tror att några av hennes kompis skulle vilja köpa ett sen... hoppas iaf jättekul när nån tycker om de man gör!
    Jo Barapyssel och Joanna är kanon.
    ♥Emilia♥
  • NennasuS
    Lillemy80 skrev 2009-11-12 08:13:34 följande:
    någon som vet vart man får tag i prislappar?? sånna små som sitter i ett lite snöre? tänkte ställa mig upp på julskyltningen här i byn vi bor i... hoppas o få sålt lite före jul.
    Finns på pagoni, men jag använder mig av såna man klistrar runt smycket istället, de med snöre bara trasslar och några ramlade av, men då var det visserligen när jag hade dom på min fasters jobb och dom togs väl i och ur sina påsar många ggr.

    På de med klister är det ju inte klister just var smycket går utan bara längst ut. Jag tycker pagonis är hållbarast. Vissa andra hade dåligt klister och lossnade.

    Sök på etiketter om du går in på pagoni så hittar du dom direkt. Fast nu såg jag bara storpack dock.
    ♥Emilia♥
  • NennasuS
    Tant Groda skrev 2009-11-12 17:20:59 följande:
    Finns det gröna kedjor föreseten?
    Pagoni har haft en grön kulkedja, vet inte om den finns kvar.

    Ha ha, gud vad jag tjatar om pagoni nu.
    ♥Emilia♥
  • NennasuS
    Tant Groda skrev 2009-11-12 19:00:30 följande:
    Jag har aldrig jobbat med en kul kedja, har inte riktigt förstått hur man använder den...skulle gärna vilja för jag tycker de är väldigt fina
    Har sett fiffiga fästen för kulkedja på pearlized, har inte gjort nåt med kulkedja nångång, men har gjort en besällning på sådant igår. Ska bli spännande.

    FI-374.jpg
    ♥Emilia♥
  • NennasuS

    beskrivningen glömde jag ju, fast den kanske inte behövs...

    Fästen för kulkedja. Trä in fästet i skåran och dra åt sidan för att sen fästa det lås man önskar i ringen på fästet.


    ♥Emilia♥
Svar på tråden Pärlgalningarna fortsätter i tråd nr 18...