• kama

positivt grav test efter 1 h?!

Förra månaden som var första försöket med piller och spruta (hadde samma procedur med min förra son) fick jag bruna flytningar pedan några dagar innan BIM. Den här månaden fick jag ont i magen i söndags och har inte ens en tillstumelse till bruna flytningar och jag har ju BIM imorgon. Testade mig med testlagrets hyllsor på tisdag natt, men det var helt neg och det är de testet fortfarande. Testade mig även tidigt i morse onsdag (05.20) och det blev direkt negativit igen. Gick och la mig direkt igen och när jag vaknade en timme senare var testet positivt. Vet att man inte ska lita på test som varit mer än 5 min men det är så konstigt då testet aldrig gett utslag förut även fast jag gjort typ 100 tester i mitt liv.
    Vad har ni för erfarenheter av testlagrets tester? Brukar dom visa positivt efter en längre tid om man inte är gravid?

• Svar på tråden positivt grav test efter 1 h?!
  • Knasten83

fick också plus efter 25 mínuter... finns i mitt galleri! Nån som upplevt samma?

• snappi81

Tyvärr ska man ju aldrig lita på ett gravtest efter utgången tid MEN dom ggr jag fått pos efter tiden gått ut så har det antingen varit för tidigt att testa eller mf på g. Testa igen om några dagar är mitt "tråkiga" råd!

• Lilo75
    Knasten83 skrev 2009-11-04 13:05:50 följande:
    fick också plus efter 25 mínuter... finns i mitt galleri! Nån som upplevt samma?
    Men gud det där testet som du har i galleriet kan inte var nåt annat än plus ju !!
    Så starkt testade jag på bim +5...finns oxå bild i mitt galleri..
  • kama
    Knasten83 skrev 2009-11-04 13:05:50 följande:
    Det var ungefär så starkt positivt på mitt test också. Vet inte om det tog en timme för mitt att bli så eftersom att jag redan sov innan det gått 10 min. Hade dock inte CB som du utan testlagrets.
  • Lilo75
    kama skrev 2009-11-04 15:52:16 följande:
    puffar
    Jag har aldrig fått ett positivt test med testlagret (oavsett hur länge testet har legat)..om jag inte varit gravid förstås.. ..Jag tror nog att det kommer visa positivt för dig imorgonbitti med.
    Du kan kolla på mina tidiga testlagret tester, scrolla långt ner på starkabilder i galleriet...har test från bim-3
  • Kråkfot

Testet är faktiskt ogiltigt.
    Ta ett nytt test!
    Har själv får "+" efter tiden gått ut och starkt dessutom, men det var inget med det

• Kråkfot

Testet är faktiskt ogiltigt.
    Ta ett nytt test!
    Har själv får "+" efter tiden gått ut och starkt dessutom, men det var inget med det

• MLT

Jag är gravid i v. 6 och jag började tjuvtesta för tidigt med testlagrets test på bim -5. Gick upp kl 5 och kissade, tittade på testet som var negativt och gick och la mig igen. När jag vaknade var det ett svagt svagt streck där. Jag har testat minst 100 ggr tidigare och aldrig varit med om det så testade igen och samma streck kom fram efter några minuter.

Ditt positiva test är inte giltigt enligt instruktionerna, men kan vara positivt för det. Det enda du kan göra är att testa igen. Lyka till :)

• Lilo75
    MLT skrev 2009-11-05 11:26:41 följande:
    Jag är gravid i v. 6 och jag började tjuvtesta för tidigt med testlagrets test på bim -5. Gick upp kl 5 och kissade, tittade på testet som var negativt och gick och la mig igen. När jag vaknade var det ett svagt svagt streck där. Jag har testat minst 100 ggr tidigare och aldrig varit med om det så testade igen och samma streck kom fram efter några minuter. Ditt positiva test är inte giltigt enligt instruktionerna, men kan vara positivt för det. Det enda du kan göra är att testa igen. Lyka till :)
    Exakt....Har aldrig fått ett streck till utan att vara gravid...Mitt första positiva test med testlagret kom oxå efter längre tid än vad som anses giltigt....Det va så svagt att jag inte lyckades få det på bild ens Troligtvis är du preggo...
Svar på tråden positivt grav test efter 1 h?!