• kama

positivt grav test efter 1 h?!

Förra månaden som var första försöket med piller och spruta (hadde samma procedur med min förra son) fick jag bruna flytningar pedan några dagar innan BIM. Den här månaden fick jag ont i magen i söndags och har inte ens en tillstumelse till bruna flytningar och jag har ju BIM imorgon. Testade mig med testlagrets hyllsor på tisdag natt, men det var helt neg och det är de testet fortfarande. Testade mig även tidigt i morse onsdag (05.20) och det blev direkt negativit igen. Gick och la mig direkt igen och när jag vaknade en timme senare var testet positivt. Vet att man inte ska lita på test som varit mer än 5 min men det är så konstigt då testet aldrig gett utslag förut även fast jag gjort typ 100 tester i mitt liv.
    Vad har ni för erfarenheter av testlagrets tester? Brukar dom visa positivt efter en längre tid om man inte är gravid?

• Svar på tråden positivt grav test efter 1 h?!
  • Knasten83
    Lilo75 skrev 2009-11-04 13:36:42 följande:
    Men gud det där testet som du har i galleriet kan inte var nåt annat än plus ju !!Så starkt testade jag på bim +5...finns oxå bild i mitt galleri..
    ja eller hur???? Jag e så nyfiken, testade med preg aco eller vad det e för ngt o det visade inget men dem kan man inte testa tidigt med... köpte nya CB idag så imorgon ska jag testa igen med morgonurin!
    Åååå va jag viiiiill!!!

Tack för alla svar!!!!
  • Lilo75
    Knasten83 skrev 2009-11-05 13:05:05 följande:
    ja eller hur???? Jag e så nyfiken, testade med preg aco eller vad det e för ngt o det visade inget men dem kan man inte testa tidigt med... köpte nya CB idag så imorgon ska jag testa igen med morgonurin!Åååå va jag viiiiill!!!Tack för alla svar!!!!
    Jag hoppas verkligen att du får ett plus imorgon ..Då får du komma över till oss Julimammor 2010!! Vore kul att få sällskap av en annan pergopingla ...Blev gravid efter 9:e pergokuren :-0!!!Kram kram
  • Knasten83
    Lilo75 skrev 2009-11-05 13:09:03 följande:
    Jag hoppas verkligen att du får ett plus imorgon ..Då får du komma över till oss Julimammor 2010!! Vore kul att få sällskap av en annan pergopingla ...Blev gravid efter 9:e pergokuren :-0!!!Kram kram
    massa tack!! Jag vill gärna hänge med er!!! Grattis till ditt plus förresten!!!
  • kama

Det blev + idag :) Välldigt svagt, men dock plus! Så skönt att slippa vänta ett år till den här ggr. Tog sig ju på andra försöket. Hoppas bara att det inte är tvilligar d´å jag vet att jag hade två ägg. Har ju dock väldigt lågt HCG så hoppas att det betyder att det bara är en.

• kama

Det blev + idag :) Välldigt svagt, men dock plus! Så skönt att slippa vänta ett år till den här ggr. Tog sig ju på andra försöket. Hoppas bara att det inte är tvilligar d´å jag vet att jag hade två ägg. Har ju dock väldigt lågt HCG så hoppas att det betyder att det bara är en.

• Knabbo
    Lilo75 skrev 2009-11-05 12:39:49 följande:
    Exakt....Har aldrig fått ett streck till utan att vara gravid...Mitt första positiva test med testlagret kom oxå efter längre tid än vad som anses giltigt....Det va så svagt att jag inte lyckades få det på bild ens Troligtvis är du preggo...
    jag körde med testlagrets stickor och testade på BIM-4....testet visade ingeting efter angiven tid som stod i pappret, så jag lät testet ligga kvar på handfatet och gick ut...efter kanske en halvtimme kom jag på att jag skulle kanske kasta testet då och gick in igen...av vana tittade jag på stickan igen och såg då ett svagt, svagt streck...gjorde då flera tester sen dagarna efteråt o alla visa positivt :)
  • Lilo75
    kama skrev 2009-11-05 15:13:32 följande:
    Jaaa vad va det vi sa??? hi hi ...Stort Grattis till dig!!! Kom över till Julimammorna 2010...länk finns i mitt tidigare inlägg//Kram Elle
  • Knasten83

jäkla skit också.... inget på testet i morse, ljusbruna flytningar... skit också...

• Censur

jag tog ett spontant test imorse (aco preg),,,,
    det blev ett plus samma sekund stickan blev blöt..
    Oj då!

• Knasten83
    Censur skrev 2009-11-06 11:24:48 följande:
    jag tog ett spontant test imorse (aco preg),,,, det blev ett plus samma sekund stickan blev blöt.. Oj då!
    grattis!!!!!!!!!!
  • Knasten83
    kama skrev 2009-11-05 15:13:33 följande:
    stort grattis!!
  • Lilo75
    Knasten83 skrev 2009-11-06 11:23:12 följande:
    jäkla skit också.... inget på testet i morse, ljusbruna flytningar... skit också...
    Nej vad tråkigt gumman...verkligen !!! Kramar om//Elle
  • Knasten83
    Lilo75 skrev 2009-11-06 11:26:25 följande:
    Nej vad tråkigt gumman...verkligen !!! Kramar om//Elle
    tack vännen!! Jag som ville hänga med dej... dumma dumma tant röd!
Svar på tråden positivt grav test efter 1 h?!