• hjärta

Hemma med barn som är 17 mån eller äldre?

Hej,

Nu har de flesta av våra dagtidsvänner börjat på dagis/jobba och på öppna förskolan är de flesta yngre

Så nu tänkte vi kika runt här om det finns några jämnåringa leksugna i Stockholm under dagtid under veckodagarna?

Så kan vi leka hemma hos varann, gå på öppna förskolan ihop, gå på badhuset och hitta på andra skojsiga aktiviteter!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-04 22:50
    Borde även skriva att vi bort i STOCKHOLM, söder!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-04 22:50
    Borde även skriva att vi bort i STOCKHOLM, söder!

• Svar på tråden Hemma med barn som är 17 mån eller äldre?
  • Hermie

Hej!
    Har en liten hemma på 16 månader. Får en till i december, och tänkte ha båda hemma. Ses gärna, jobbar 2-3 veckor till.
    Bor i Farsta.

• hjärta

Åh, perfekt! Vi bor ju tom nära varann, jag bor i Enskede!

• Hermie

Hej igen! Härligt, tar väl bara 10 min med bilen. Appropå bad, har du provat Huddinge badet? Helt otroligt mysigt. Tre bassänger där de kan krypa omkring och kolla in roliga saker. Kan nog bara bli lite svårt för mig med en nyfödd....
    Men lekparker ska väl gå, kan man tycka. Populärt hos lilleman med rutschkanor.

• Hannajojo

Hej hej! Jag bor i Högdalen och har en 18-månaders hemma! Som du skrev, de flesta har börjat på dagis nu.

• hjärta

Åh, vad kul då är vi ju några som kan ses

Vi är uppe i norrland t.o.m lördag, men nästa veck bokar vi gärna in en träff!

Hermie: har inte provar huddinge, men hört gott om det badet Förstår att det kan bli svårt med en nyfödd på badet och lekparker duger ju finfint!

Ha en fin vecka!

• Hannajojo

Ja va kul! Vi har nog inget planerat nästa vecka. När ska era små börja förskola?

• jennaevelina

Hej!

Jag bor på söder och skulle tycka det var jättekul att träffas och hitta på saker.

Dock är min lille Viggo endast 2 veckor men vi följer gärna med ändå!

Kram!

• 08Mamma

Hejsan!

Vad roligt att hitta fler som söker "äldre" lekkamrater!

Får jag och mina flickor följa med på en träff kanske?

Mina flickor är 20 månader och vi bor också på södra sidan stan (Hagsätra).

Hur länge ska ni vara hemma med era små?

• Hannajojo

Ja vi får styra upp en träff tycker jag!
    Jag ska vara hemma till augusti -10. Ni andra då?

Svar på tråden Hemma med barn som är 17 mån eller äldre?