• hjärta

Hemma med barn som är 17 mån eller äldre?

Hej,

Nu har de flesta av våra dagtidsvänner börjat på dagis/jobba och på öppna förskolan är de flesta yngre

Så nu tänkte vi kika runt här om det finns några jämnåringa leksugna i Stockholm under dagtid under veckodagarna?

Så kan vi leka hemma hos varann, gå på öppna förskolan ihop, gå på badhuset och hitta på andra skojsiga aktiviteter!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-04 22:50
    Borde även skriva att vi bort i STOCKHOLM, söder!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-04 22:50
    Borde även skriva att vi bort i STOCKHOLM, söder!

• Svar på tråden Hemma med barn som är 17 mån eller äldre?
  • hjärta

Åh, perfekt! Vi bor ju tom nära varann, jag bor i Enskede!

• hjärta

Åh, vad kul då är vi ju några som kan ses

Vi är uppe i norrland t.o.m lördag, men nästa veck bokar vi gärna in en träff!

Hermie: har inte provar huddinge, men hört gott om det badet Förstår att det kan bli svårt med en nyfödd på badet och lekparker duger ju finfint!

Ha en fin vecka!

• hjärta

Åh, kul att vi blivit ett litet gäng!

Jag eller min man ska vara hemma till september -10.

• hjärta

Tänkte också föreslå leklandet i högdalen! Onsdag ?

• hjärta

Fick precis reda på att jag ska jobba hela veckan, så jag kan inte heller Typiskt! Men veckan därpå

• hjärta

Tråden är icke självdöd! Den vilar lite bara

Nästa vecka kör vi premiär lekdate tycker jag!

Vad sägs om måndag?

Leklandet i högdalen kl 13?

• hjärta

Verkar inte bli något imorgon men kom gärna med förslag om att ses

• hjärta

Vad olika vaccinet verkar slå, men det är väl kanske alltid så. Min tjej visade ingenting bortsett från att hon tyckte att sticket gjorde ont, men sedan var hon bara lite famningare men sov oavbrutet hela natten. Däremot kikade jag till hennes andning hela tiden, blev så nojig när det är barn som fått andnöd efter att de fått vaccinet. För hennes del var nog det mest skumma att hon fick sussa mellan mig och hennes pappa direkt "åh, sova mamma pappa" sa hon

Svar på tråden Hemma med barn som är 17 mån eller äldre?