• Hannajojo

Hemma med barn som är 17 mån eller äldre?

Hej hej! Jag bor i Högdalen och har en 18-månaders hemma! Som du skrev, de flesta har börjat på dagis nu.

• Hannajojo

Ja va kul! Vi har nog inget planerat nästa vecka. När ska era små börja förskola?

• Hannajojo

Ja vi får styra upp en träff tycker jag!
    Jag ska vara hemma till augusti -10. Ni andra då?

• Hannajojo

Vad säger ni andra då? Leklandet i högdalens industri kanske? eller någon park men det skulle vara trist om det va dåligt väder. Någon som har något annat förslag?

• Hannajojo

På måndag och onsdag kan vi tyvärr inte.... Vi brukar oftast inte ha något planerat men typiskt nog nästa vecka. Vilken annan dag som helst fungerar!

• Hannajojo

oj har inte varit inne och kollat förrän nu sorry!

Vad säger ni om onsdag kl 14.00. Min lilla kille brukar sova mellan 11-13 men det är såklart inte livsviktigt. Säg till vad som passar er bäst!

• Hannajojo

Ja bandängen låter bra tycker jag. När?

• Hannajojo

Hej!
    Min son har blivit sjuk.... hostar och näsan bara rinner. Vi kommer stanna hemma idag. Hoppas det inte är svinisen!!!

• Hannajojo

Jag hojtar till här så fort han är helt frisk så vi kan bestämma ny träff. Ha så kul idag!

• Hannajojo

Jag gick till bvc förra veckan för att eddie skulle vaccineras men när vi äntligen tagit oss igenom kön och stånkat in vagnen och av med alla kläder så fick han inget vaccin för det va för tätt inpå 18-månaders vaccinationen. Och nu har gått och blivit förkyld så nu går det inte heller..... typiskt!

• Hannajojo

Nu är vi helt friska och träffas gärna! Någon som har något förslag?

Svar på tråden Hemma med barn som är 17 mån eller äldre?