Inlägg från: längtan09 |Visa alla inlägg
  • längtan09

Unga mammor i Karlstad

Hoppar in här jag Jag är kompis med TS och har alltså en son på 5 månader och bor i Skoghall. Hoppas vi ses nästa helg Vore trevligt

• längtan09
    Buggster skrev 2009-12-29 20:13:27 följande:
    detsamma till er alla. Jag har varit och fått lyssna på litens hjärtljud idag, kändes otroligt skönt att få bekräftat att där bor nån inne!!
    ååååh vad myyyyys ^^
  • längtan09
    Buggster skrev 2009-12-31 09:53:38 följande:
    tack ja, nu hoppas jag allt fortsätter på den här vägen, känner den lill* varje dag ganska mycket nu också, trots att jag bara är i 14:e veckan. Sjukt mysigt är det iaf. Gott nytt år på er alla såhär på nyårsafton, hoppas vi kan ses efter nyår!!
    När har du bf? Låter ganska lika som jag hade förra året. Hade bf den 20 juni. Fast jag hade "otur" och hade moderkakan i framvägg och kände inte bebis förens efter UL och fick inte lyssna på hjärtljuden innan. Så man var ju ganska orolig vid UL :-P
    ~ Mamma till världens gulligaste Charlie 0906~
  • längtan09
    Zhra skrev 2010-01-01 02:04:32 följande:
    Hej hopp nu är jag i farten igen! Jag tänkte på en sak.. Kan inte alla som gått med i den här tråden/gruppen fira in det nya året med att: 1. Dela med sig om någonting man längtar efter år 2010 2. Något man kommer att ta med sig från 2009 3. Det man hoppas mest på under 2010 ? Hade varit kul! Jag återkommer med mina tre när jag listat ut dom!
    1: längtar efter att få börja universitetet igen så man kan får vara något mer än bara mamma (ja jag är en sån där dålig mamma som inte tycker att föräldraledighet är det roligaste som finns)
    2. Jag kommer ta med mig allt fint som hänt under året, att Zhra's söta lilla pojk föddes Att min söta lilla pojk föddes och allt runt i kring det och sen även att min pappa gifte sig.
    3. Hoppas på att sambon får ett jobb han trivs med, att vardagen med lilla Charlie kommer fortsätta flyta på lika bra, att hans inskolning på dagis om 8 månader går bra. Och att alla nära och kära fortsätter finnas.
  • längtan09

Vi ska inte sammanslå den här tråden med din andra tråd Forsman?

• längtan09
    Forsman skrev 2010-01-27 13:57:23 följande:
    Jo det kan vi göra, blir lite lättare att ha allt på samma ställe
    ja det blir lite enklare så. Även om den här är för unga mammor borde det ju gå bra
Svar på tråden Unga mammor i Karlstad