• Anonym

Bild på kuk- fråga till tjejer.

Jag har upptäckt att på många sidor av typen Bodycontact, kk osv har ca 60% av killarna en bild på sin kuk på profilsidan, själv tycker jag att detta är aningen motbjudande.

Så frågan är, tjejer, tänder ni på att se en erigerad kuk? Kan det göra er intresserade så att ni skulle börj chatta med nån som har stor och ?snygg? kuk?

Själv föredrar jag ansikte.

Och hur är det i allmänheten. tänder nån tjej på enbart åsynen av en erigerad kuk? Jag personligen tycker att det är otillräckligt.

• Svar på tråden Bild på kuk- fråga till tjejer.
  • Anonym (ellen)

Tyvärr, ts,
    killar som skriver den här sortens brev här på fl
    brukar enbart vara ute efter att få någon berättelse
    att gotta sig åt.

Detta är ingen porrsight, så vänd dig någonannanstans!

• Shadilly

Nej jag är faktiskt helt ointresserad av kukar som presentationsbild.

Nu har jag mitt på det torra och raggar inte, men på den tiden jag var singel totaldissade jag såna konton eftersom det inte var någon mening. Det var några krystade artigheter som kom för att de sedan skulle kräva att jag skickade små sexnoveller tillbaka. Hjärndött.

Jag kräver hjärna även om det bara gäller sex.

• Anonym

Jag är tjej, och helt seriös i min frågeställning.

• Anonym (Tjej 27 år)

Jag tänder inte på o se en kuk på bild, föredrar ansikte

• Anonym

Jag menar, det är som om att killarna tror att det enda man går efter när man väljer sexpartner är hur stor kuk han har.

• Anonym (märkligt)

Skulle absolut inte tända på det. Nu är jag lyckligt gift så jag är inte intresserad av någon annan än min man.

tycker som du TS att det är motbjudande o rätt osexigt.. men det beror kanske på vad man är ute efter. min första tanke skulle ju vara att dom bara vill ligga.. så vill man det så är det ju ett säkert kort.. då kan man ju avgöra om man tycker kuken ser ut somm nåt man vill ha el ej.. hahaha.. knasigt.. men det finns väl sånna tjejer oxå..

• Anonym (märkligt)
    Anonym (ellen) skrev 2009-11-05 23:12:16 följande:
    Tyvärr, ts, killar som skriver den här sortens brev här på fl brukar enbart vara ute efter att få någon berättelse att gotta sig åt. Detta är ingen porrsight, så vänd dig någonannanstans!
    varför tar du förgivet att det är en kille som skriver??
  • Anonym

Anonym (märkligt) skrev 2009-11-05 23:20:48 följande:

Skulle absolut inte tända på det. Nu är jag lyckligt gift så jag är inte intresserad av någon annan än min man. tycker som du TS att det är motbjudande o rätt osexigt.. men det beror kanske på vad man är ute efter. min första tanke skulle ju vara att dom bara vill ligga.. så vill man det så är det ju ett säkert kort.. då kan man ju avgöra om man tycker kuken ser ut somm nåt man vill ha el ej.. hahaha.. knasigt.. men det finns väl sånna tjejer oxå..
    Jo, men jag skulle ju aldrig välja att träffa en kille som jag enbart sett kuken (om det ens är hans kuk) på för en sexträff, jag menar även om det bara är en sexträff och inget mer så har jag lite högre krav än att bara ha sett en bild på hans kuk, men som du skrev det finns väl dom som skulle kunna det .
  • Lolilla

Jag tror att de flesta killar gör misstaget att lägga upp bilder som de tror att tjejerna vill se, för att de själva går igång på motsvarande. Killar är ju väldigt visuella, de tänder på synintryck. Tyvärr gör de misstaget att tro att detsamma funkar på oss tjejer.

Svar på tråden Bild på kuk- fråga till tjejer.