Illamående, yrsel, ont efter kissning, i v 36?
Tänkte om någon annan varit med om detta och vad det berodde på?
Jag får såna grymma yrselattacker med starkt illamående som följd, jag har dock inte spytt en enda gång, känns mer som illamående nerifrån i magen än ifrån magsäcken, dom kommer när som helst och helt utan förvarning. Oftast när jag bara sitter och gör ingenting.
Det är helt oberoende av mat, eftersom jag flera gånger ätit en stund innan, precis innan och för ett bra tag sen. Samma med vätskeintaget, det sköter jag jättebra, dricker mycket och kissar även mycket.
Dock vet jag att jag haft lite dåligt järnvärde och fått äta tabletter, men järnvärdet har inte gått upp än så länge. Det låg på 110 sist och gången före det också, så det har inte fallit mer på 4 veckor, kan det bara rasa helt plötsligt, trots järntabletterna?
Jag har ingen aning om vad detta kan vara.. någon som känner igen sig?
(vill tillägga, om det nu kan ha något som helst samband, att jag kanske tror att jag dragit på mig ännu en UVI, eftersom det gör GRYMT ont när jag kissar ibland, inte jämt, men ibland.. då gör det ont när jag har kissat klart, inte medan jag kissar. Det blir ungefär som att det krampar i urinröret ända upp i magen.. Är detta ett tecken på UVI? Sist jag hade det så gjorde det inte ont när jag kissade, sjuksköterskorna märkte detta av en slump när de kollade mitt urin)