Vart köper man en kattfälla??
Alla med ovälkomna katter kan få låna min vovve ett par timmar. Släpp lös i lägenheten, ge honom ett ben...
Så får naturen ha sin gång...
Ingen katt kommer gå in där nå mer
Alla med ovälkomna katter kan få låna min vovve ett par timmar. Släpp lös i lägenheten, ge honom ett ben...
Så får naturen ha sin gång...
Ingen katt kommer gå in där nå mer
Det finns minkfällor, snaror mm...
Om du är seriös i din fråga kan jag ta reda på vilken fälla som är mest lämpad för en katt.
Sambon och min farfar är jägare och jagar ibland med fällor, bl a på uppdrag av länsstyrelsen
då återkommer jag med ett privat mess (så vi slipper inlägg av alla andra här ) när jag pratat med nån av de...
www.ideverkstaden.com/sinkatt.html
home.swipnet.se/traps/
www.lotin.nu/
Man kan även använda en grävlingsfälla...
Det finns fällor som dödar och levandefångstfällor.
Man kan göra en egen, eller köpa färdig.
Det fanns även ett invittringsmedel för mink/katt...
God jakt
Glömde skriva att du kan vända dig till komunen och ev hyra en kattfälla av dem!
Sett flera sajter där man kunde hyra en fälla, där stod det oxå hur man fick gå tillväga för att fånga dem och vad man skulle göra med dem sen!
Glömde att jag skulle skicka dem i ett privat mess, men du fick dem iallafall
Å kolla kumunsidan, det står kankse vad/hur man får göra...
hittade på Nordmalings sida vilka saker man ska göra och i vilken ordning när man har kattproblem...
menar ni allvarligt talat att man kan jämföra en katt och en 5-åring???
Radix:
Råttor är djur med känslor oxå
Har faktiskt haft flera råttor!!
Love my C:
Ja, kattägaren som inte ser efter sin katt är en djurplågare! Låter den springa runt överallt å riskera livet på den! Bryr man sig inte mer om djuret så ska man inte ha djur!
Nu är jag inte insatt i hur katter lever, men har inte majoriteten av katterna transportburar?
Min mamma har en vet jag, är hon djurplågare då?