Vart köper man en kattfälla??
ja precis som överkriften säger...
ja precis som överkriften säger...
ahhaa
ahhhaa:
Jag har gett henne några länkar med olika sorts fällor, slagfällor, levandefångstfällor, kattfällor mm...
Hon har kollat...
Nån som minns detta?
www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,694846,00.html
Folk är fan inte kloka.
Äh, fy fan vad ledsen man blir...
jupp...sen rättfärdigar de det på alla möjliga vis...
fattar inte varför inte folk kan diskutera längre...härinne går det jättebra men att öppet konfrontera går inte alls...
Vantrivs man med grannarnas katter och de vägrar ersätta så får man polisanmäla och be deom om hjälp med att få ut ersättning för det som blivit förstört...man dödar inte katten.
Är ju ägarnas ansvar att veta var djuren är...och bryr de sig inte så ska djuren bort från dem till hem som bryr sig
Det är precis av den här anledningen jag inte släpper ut mina katter, en del kanske tycker att DET är djurplågeri, men jag tycker att jag skyddar dem mot djurplågare. Har själv en granne som har sina katter ute och dom kissar ner allt jag har ute, men jag tar ut det på grannen och inte på katterna. Nu kommer de inte in eftersom jag aldrig har öppet för att hålla mina katter inne. Förstår att det här är ett jätte problem för dig men om du nu fångar in dem så lämna in dem till ett katthem, ljug och säg att det är dina katter som du inte längre kan behålla, för jag antar att man inte kan komma och säga: varsågod här har ni grannens katter. Hellre det än att kommunens jägare skjuter dem.
aahhaa:
nu finns det en tråd som du efterfrågat:
www.familjeliv.se/Forum-5-98/m4884118.html
Håller denna tråd på än?! Är det allvar eller ren provokation? Alltså, nog för att man kan bli förbannad på kattägare, men... Tyckte moderator tog död på tråden igår..?
love my chiuaua.
Kan upplyssa om att grannen är väl medveten om att vi alla i omådet har problem.
Katter har försvunnit förut fast inte med våran inverkan.
Vi har påtalat detta för ägaren .
Svaret va : Jag kan väll skaffa en ny katt då!
Jag ska fortafarande ine avliva några katter eller fånga dom vi har en jägare som fixart detta,
Jag kommer inte att vara med och inte heller titta på.
lady marmelade skönt att du är så underbart perfekt och inte blir lessen när dina saker förstörs.
men vet ni ni är alla välkommna att ta över dessa katter i eran vård .
Och hoppas att ni heller aldrig får problem som ni behöver ha hjälp med för det enda ni är bra på är att få en att må ännu mera dåligt.
Snacka om mobbing!!